Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Eylül '09

 
Kategori
Şiir
 

Bu bir haykırış

..:: Bu Bir Haykırış ::..

Uykular haram oldu artık bedenime
Sensiz gecelerimde
Boş sokaklar
Yıldızlar
Ve AY!
Hepsi Yoldaşım
Sırdaşım oldular

Sensizlik dokunuyor artık yüreğime
Sen bilir misin?
Her gece sensiz o yatağa yatıp
Uyuyamadığın için
Kalkmak
Kalkıpta
Tüm sokaklarda küfrederek dolaşmak
Bilemezsin
Bilemezsin işte!!

Ah ulan
Herşey aynı bende
Bıraktığın gibi
Çaresiz bir aşkın pençesindeyim işte
Elimde kağıt kalem
Ya seni anlatmaya çalışırım hala
Ya da yokluğunu
Yalnızlığımı

Bilmem kaç defa söyledim kendime
Unut
Unut
Unut...
Haykırdım o boş sokaklarda
Yüreğime
Beynime
Bilinçaltıma
Ama nafile
Hiçbirşey fark etmedi bende
Yüreğimde
Beynimde
Bilinçaltımda
Hala sen diye haykırıyor işte tüm benliğim...

Artık tek fark var
Yüreğimin SEN köşesi gidince
Bir uçurum oluştu tamda oracıkta
İçimdeki çocukta hep orada artık
Her zamanki gibi
Tek başına
Yapayalnız

Bir bilsen
Beni bu durumdan kurtarmak için
Kimler geldi
Uzattı ellerini
Gel diye yalvardı içimdeki çocuğa
Gitmedi
Gidemedim senin uçurumundan..
Oracıkta buldum sanki huzuru
Belkide bir parça buldum senden
O dipsiz uçurumun kenarında

Şimdi soruyorum kendime
Neden?
Neden yüreğim hala SEN diye haykırıyor...
Bir umut ışığı arıyorum daha sonra
-Seninle ben arasında-
Olmadığını bile bile
Kendimce
Aptalca...

Tüm bunlardan sonra bile
Sen!
Teninde huzur bulduğum
Gözlerinin gülüşüne ömürler verdiğim
Verebileceğim
Nerdesin
Kiminlesin
Gel kurtar beni
Bırakma o dipsiz uçurumlarında
Ne olur dön gel
Adını bağıra çağıra haykırdığım
Ne olur dön gel..

Yusuf Sezgin AYBEY

 
Toplam blog
: 74
: 579
Kayıt tarihi
: 29.06.09
 
 

1987 Muğla doğulmluyum. İlk ve orta öğretimimi yine aynı şehirde tamamladım. Şu anda Akdeniz Ünivers..