Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Aralık '07

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Bu Ciddi Bir Suç

Bu Ciddi Bir Suç
 

Bir süre önce Pendik-Sonsöz gazetesinde yazmaya başladım, ' Bilinmiyor Araştırılıyor ' isimli yazım bilgim dahilinde yayınlandı, ' Günaydın GÜNAYDINIM...' yazısı da bana ait. Bunun dışında da orada bana ait başka yazı yok...

' Şimdi Birlik Zamanı ', ' Okumak ', ' Sepetçioğlu' nun Ardından-Ahmet Kara / Türk Ocakları ', ' Bölgede Sıcak gelişmeler ', ' İsraf Yapacak Kadar-Ahmet Kara '

Bu yazılar bana aitmiş gibi benim ismim altında yayınlanıyor ve ben bunu şimdi farkettim.

Ahmet Kara' da PENDİK-SONSÖZ gazetesinin yazarlarından biri ve onun imzasını taşıyan iki yazı benim ismim altında yayınlanıyor.

Bu durumdan haberi var mı bilmiyorum, kendisine e-mail göndermeyi düşündüm ama gazetede mail adresi yok.

Pendik Sonsöz gazetesinin bayram sayısı çıkacaktı ve benim de bayram yazım yayınlanacaktı, ( Günaydın GÜNAYDINIM...' Yazılar aynı zamanda gazetenin sitesinde de yayınlanıyor.

Bayram sayısı için yazdığım yeni yazımı göremedim ve ' yazarın diğer yazıları' nı tıkladığımda benim ismim ve fotografım altında başka yazıların yayınlandığını hayretler içinde gördüm.

Bundan hiçbir şekilde haberdar değildim ve gereken işlemleri yapacağım.

Çünkü, ' Bilinmiyor Araştırılıyor' ve ' Günaydın GÜNAYDINIM..' dışında orada yayınlanan hiçbir yazı bana ait değil.

Bu yapılan basın ilkelerine uymayan ciddi bir suç ve gereken neyse yapılacak...

 
Toplam blog
: 1929
: 661
Kayıt tarihi
: 11.11.06
 
 

  Hayatı ciddiye almam, emeği çok ciddiye alırım. Dünyanın en vazgeçilmez üçlüsü; çocuklar, çiçek..