Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Haziran '08

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Bu defa...

Bu defa...
 

Tüm kalpleri neden deniz kıyısına çizdim ki? Acaba dalgaları sevdiğimden mi?...


Bana bulutlardan bahsetsene sen... hani üzerine şiirler yazdığın şu ak bulutlardan...Yada sağnak sonrası ciğerlerine doldurmaya bayıldığın toprak kokusundan... ya en olmadı, baktın ki konu bulamadın; taze çimenlerin rahiyasından demvur azcık...

Gel vermek istediklerini anlat sen bana...hani şu yüreğini dolduran, taşıyamadığın kadar çok olan sevdandan bahset mesela...Korkularından, verdiğin benlik savaşından, sıkıntı veya yaralarından söz açma bu defa...

Lafın özü; gel sen bir yana bırak şu gururu ve artık beni bağışla...
Ama benden, ama öncesinden demeden şifalandırsan ne olur tüm şu hırpalanmışlığımı...

Hadi azıcık şımart beni; zamansız olsun mesela sevgin...
Hatta en çok da sevişmelerimizin ardından hissedeyim ben, beni ne çok sevdiğini...

Bir sabah erken, sesimi duymak için ara beni mesela..sadece "nasılsın?" de ve kapat sonra...
Sormak istediğin ben olayım sadece... öncesiz ve sonrasız, nedensiz ve sebebsiz olsun arayışın bu defa....

Hesaplar ve isteklerinden tümüyle arınarak gel bana...
Tekrar uğra hayatıma ve bu defa huzuru ser varlığınla ruhuma....

Çiçek koksun gelişinle evim.. bir demet papatya al mesela...
Ah ne çok zaman oldu... sevgiyle verilen bir demet çiçek almayalı...

Ve sevgilim...
Sadece istediğin için yap bunları... ben isterim diye, ben sevinirim diye düşündüğünden değil; sadece böyle hissettiğin için olsun hepsi...

Sen sadece kendin ol sevdiğim... ve ben; sen sen olurken tanıdığım bu seni, tekrar tekrar seveyim...
Sözsüz, sessiz, sukut içinde aksın sevgin...
Talepsiz, takipsiz ve endişesiz olsun bu defa sevda...


Sevgi ve ışıkla,
Ayna

25.06.08

 
Toplam blog
: 268
: 1969
Kayıt tarihi
: 15.09.06
 
 

Var olan her oluş ve bozuluş hakkında gözlem, tahlil ve sonuca varma sürecindeki yolculuğumu, siz..