Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Haziran '09

 
Kategori
Deneme
 

Bu gece ve her gece seni konuşuyorum rüzgarlarla...

Seni konuşuyorum rüzgarlarla bir fasıl akşamında terasımda, yıldızlar kayıyor çatlaklarıma...
Üzülmelerim süzülüyor gözlerimden evrene, evren sen oluyorsun, dönüyorsun bir yörünge de...
Eksenler çiziyorum gönlünde anlatamıyorum sevdamı, anlatamıyorsun sevdanı... Bu gece ağır da olsa baktığım anlar hafifletsin yüreğini... Anlayacağın zaman dilimine gireceğimi bildiğim düşünceleri düşleyerek sen ile şenlendirdiğim yüreğime ses veriyorum... İmgelerinle dans ettiğim zamanlarda aniden ürpereceğin zamanları düşlüyor, zamanda kaçışlarla yanan yüreğimi yolluyorum sana, kanatlar takarak... Eline konsa, saçlarına konsa, omzuna konsa diyorum... Empatik formlarda enerjimi km.lerce uzak olan sana yolluyorum... Sabredilecek anlarda taşları çatlatan bakışlarına, ses oluyorum bu gece... Buradayım ve bir yere gitmiyorum... Bu gece ve her gece seni konuşuyorum rüzgarlarla...

 
Toplam blog
: 76
: 418
Kayıt tarihi
: 26.04.09
 
 

İçimi yazılarıma, dışımı enerjinin akışkanlığına bıraktığım ben, yaşama her sıradan insan kadar m..