Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Ekim '19

 
Kategori
Kent Yaşamı
 

Bu Israr Niye

Dün yolda yürüyorum. Biri sağa çeker. Bir sola çeker. Sağa git sola git derken gideceğim yere değil ’de başka bir yola girdim. Yani yolu uzattım.

Lütfen görmeyenler sizden yardım isterse yardımcı olun. en azından yardımcı olmamızı ister misiniz deyin.

Neyse yolda yürüyorum. Önüme bisiklet koymuşlar. Biri de Allah rızası için şu kaldırıma bunu koymayın dese ne güzel olacak. Ama yöntem aynı adam başladı elbisemden çekiştirmeye. Adama kibarca lütfen elinizi çeker misiniz dedim. Adam da bisiklet var dedi. Ben yine lütfen elinizi çeker misiniz dedim. Adam iyilik te yaramıyor dedi. Ben de sizden iyilik isteyen mi oldu dedim. Adam başladı homurdanmaya. Ben de açtım ağzımı doğru değil biliyorum. E bizim de iyi ve kötü günlerimiz var. Evet, doğru değil ama arka arkaya gelen olaylar bazen sinirimizi bozuyor. Demirden değiliz insanız. Evet, doğru hareket etmek insanları kazanmak gerekir. Ama hep iyi olan ve iyi olması gereken biz mi olacağız. İnsanın günü gününe uymuyor.

Bir de şunu fark etim biz ne dersek diyelim ne yaparsak yapalım aciz görülüyoruz ya onlar kendi gündemine odaklanıyor. En iyisi Zekeriya orucuna niyetlenmek susmak ama her zaman mümkün olamıyor.

Salih ARIKAN, Tel: 0506 514 96 93

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..