Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Eylül '08

 
Kategori
Şiir
 

Bu kaçıncı gurbet

Bu kaçıncı gurbet
 

Bu kaçıncı gurbet…

Bu kaçıncı ayrılık bilmem ki

Senin de solar güzelliğin elbet

Seni bu deli gönlümden silemem ki…

Bu kaçıncı gurbet bilmem ki…

Acaba nedendir kendimden kaçışım

Başkaları değilde sende kendimi buluşum

Ne kadar uğraşırsam uğraşayım

Ben senden vazgeçemem ki…

Bu kaçıncı gurbet bilmemki…

Kaçıncı sürgün gün

Sen gittiğinden beri her gün

Gözlerim yağmurlu

Kalbim üzgün…

Bu kaçıncı gurbet…

Ve bu kaçıncı isyanım

Aklıma geliyor

Pusularım kavgalarım

Yüreğime yara açan yalan aşklarım…

Bu kaçıncı gurbet…

Of ki ne of…

Razıyım yine beni aşkına esir et

Kes istersen ölümüme kombine bilet

Geç karşımada ölümle dansımı seyret

Tek istediğim senden

Beni karagözlerine bırakma hasret…

Yücel

 
Toplam blog
: 34
: 554
Kayıt tarihi
: 23.02.08
 
 

1987 Konya doğumluyum. Afyonda yaşıyorum. Hayatın bana gösterdiklerini  yazıyorum... Tarih ve ede..