Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Ekim '07

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Bu kızları bırakın

Bu kızları bırakın
 



Ay bu akşam değişik birşey yapalım. Hercai kelebek bu kız yahu hergün değişik bir şey nereden bulacaksın (Bırak)


Ay şekerim saçlarım böyle mi güzel şöyle mi güzel...Bırak dağınık kalsın bende görmeyeyim. (Bırak)


Bazı şeyler artık bana yetmiyor; Nasıl yani annemi göndereyim size? (Bırak)


Annem seninle tanışmak istiyor; hain planların var değil mi hakkımda...cıkkk olmaz (Bırak)


Babam seninle tanışmak istiyor, zırhımı giyeyim mi acaba? (Bırak)



Bugün kendimi yorgun hissediyorum, yarın farklımı olacak ki bilirim ben bu yorgunlukları anacım (Bırak)



Hadi yiğidim aslanım kalem kaşlım sırma saçlım al beni atının terkisine (Hemennnnnn)


Yaa bu ay ki telefon faturamı sen ödesen; oldu anacım bende tam onu düşünüyordum hatta telefon faturanıda benim bankaya talimat verelim ben ödeyeyim. (Düşünme bile)


Pelin'in erkek arkadaşının arabasını gördün mü; gördüm sen benim cüzdanımı gördün mü?? (Neee bırak tabi)


Ben de mi o kıyafetten alsam; al tabi ki ama ben yokken. (Koşarak uzaklaş)


Sinema mı olmaz ya günümüzü sinema ile berbat etmiyelim ama sen bilirsin (Bırak bırak bırakmakla kalma hatta koş)

Evlenirsek ben ütü ve çamaşır olayına girmem (Bırak imkanın varsa kafa at, yere düşerse tekme ile devam et, masuscuktan yahu)

Ayyy bu kıyafet sana hiç yakışmamışşş; hııııııı(Sus ve başka bir tarafa doğru ıslık çalarak yürümeye başla)


Şakaların batıyoooooooooooo (Uçan tekme at )

Cep telefonunu çaldırır kapatırsa (Polis karakoluna yönlendir, bırak)


Hayatım ben makyajımı yapıp aşağıya ineceğim deyip 2 saat gecikiyorsa (Gözüne parmağını sok, )


Burnumu biraz kaldırsam mı (Kulağını ısır)

Siz erkekler futboldan ne anlıyorsunuz (Koşarak omuz at)


Özür dilerim geciktim (Sopa varsa etrafta sopa ile kovala yoksa taş bul gerisini bırak ne hali varsa görsün)



Eski erkek arkadaşımla bir yemek yesem ne olur ki hem bana önemli bir şey söleyecekmiş çok merak ettim (Son sözleri mi mezartaşı için biraz uzun oldu da...)


Başkalarının hikayelerini dinleyipte siz erkekler çok fenasınız derse (Kafa göz dal ben suçu üzerime alırım)


Ben eski hayatımda bir diktatörmüşüm biliyor musun? Bimem miiii? (İstiklal marşını söylet)

Şu anda seninle konuşamam evde misafirler var (Dürbünlü tüfekle vur 250 metreden)


Ay sıkıldım çıkalım bu filmden (Patlamış mısırların hepsini zorla yedir, olmadı aynı filimi bir daha izlet)

Hayır o arkadaşınla görüşmeni istemiyorum (!!!!!!)Listele bari de bileyim çıkma grubumu.


Ağzı açık yemek yediği zaman (Masayı fırlat sandalyeyi kır kafasında)

Alo kocacım naber (!!!! evlenmeden hele aman amannnnnnnnn. bırak bırak hatta bırakma kaç.....)


Bu listeyi istediğiniz kadar uzatabilirsiniz.... Ama en iyisi hiç başlamamak demişler...Siz bilirsiniz efem bize uyar tıpış tıpış geri gelirken dikkat et gül alma hani geri fırlatınca dikenleri çizmesin bir yerlerini değil mi ama...

Pazarlık bir hoşluk olsun istedim, bilin kızlar bunları aman haaa:)

 
Toplam blog
: 292
: 1094
Kayıt tarihi
: 08.03.07
 
 

Yazmaktan hoşlanan... Kelimeleri renklendiren bir sihirbazım ben.. Bodrum'da yaşamaktayım.. Sev..