Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Mart '20

 
Kategori
Siyaset
 

Bu Millet Notunu Alıyor

Üç gün önceki yazımda ´madem olağanüstü durumlarda kullanılmak için devlet kasasında bulunan miktar tüm siyasi partilere seçim ödeneği olarak dağıtıldı ve kullanıldı, o halde AKP/CHP/HDP/MHP/İP´nin büyük zengin üyeleri boşalmış olan devlet kasasına maddi desteklerini vermelidir´ demiş, fakat sade vatandaştan talep edilsin istememiştim.

Dün iktidar, koronavirüs nedeniyle yardım kampanyası düzenlemiş ve iş insanlarından yardım talebinde bulunmuş. Buraya kadar güzel. Ta Özal döneminden bugüne kadar sıfırdan halkın sırtından kazanarak büyük varlık sahibi olmuşlar, onlar yardım kampanyasında bulunmaları kadar normal bir şey olamaz. Gerçi devlet bu duruma da düşmemeliydi veya düşürülmemeliydi o da farklı tartışma konusu. Bunda bütün partiler sorumludur.

Buraya kadar da tamam sanırım.

Peki SMS yoluyla tüm vatandaşlardan yardım talebinde bulunmak ne oluyor?

Bakınız iktidar. Türk halkı öyle bir halk ki gerekirse ülkenin dış borçlarını sekseniki milyon arasında bölüşür öder.

Siz bu halkın Kürdü Lazı Çerkezi Gürcüsü ile ne kadar ülkesine bağlı olduğunu göremediniz yıllardır veya görmezden geldiniz orasını pek bilemeyeceğim. Ama şu kadarını söyleyeyim ´Kürt realitesi´ emperyal ülkelerin bir oyunu olarak kırk yıl ülkemizin ekonomisini alt üst etmiştir ve bu koronavirüs önlemlleri çerçevesinde evde kalan halk emperyalizmin bu oyununu da bozacak tüm dünyaya Kürt Türk Laz Çerkez Gürcü´nün nasıl kardeşçe yaşadığını bir kez daha gösterecektir.

Dönelim SMS konumuza.

Ben böyle bir şey istemedim.

İktidar dahi olsam isteyemezdim.

Bu halk bu millet satın almış olduğu ekmeğine tuzuna kadar hatta uyuduğu uykusuna (gerçi otel konaklamaları için alınan vergiler eylül ayına kadar alınmama kararı alınmış virüs nedeniyle) kadar kuruşu kuruşuna vergisini öderken ve olağan üstü durumlar için ´kefen parası´ diye nitelendirilen miktarlar da bu vergilerin kapsamı dahilindeyken ben koronavirüs nedeniyle halktan yardım talebinde buluna bilirim?

Olamaz!

Ben bir sosyal devlet´im.

Büyüklerimi saymak, küçüklerimi sevmek zorundayım. Yurduma emperyalizmin oyunlarını uğratmamam gerekir.

Bir şey daha söyleyeyim. Bu halk bu millet herşeyi not alıyor, sandığı bekliyor.

 

 
Toplam blog
: 2327
: 450
Kayıt tarihi
: 03.07.07
 
 

25.05.1960 doğumlu. Üniversite terk. Müzik, seyahat ve tiyatro sever. Antalya Devlet Tiyatrosu'nd..