- Kategori
- Sağlıklı Yaşam
BU NE GEVŞEME ?
Ben Tokat'da yaşıyorum. Sokağa çıkıyorsunuz. Maskesiz insanlar kol kola geziyorlar. 11/07/2021 Pazar Günü kurulan Tokat Pazarı'na gittim. Satıcılarda ,eldivenden vazgeçtik ,maske yok. Pazara alışverişe gelen vatandaşların %70 'inde maske yok. Pazarı denetleyecek bir tek zabıta memuru yok. Marketlere gidiyorsun. İçeriye maskesiz müşteri almayan market çalışanlarında ya maske yok ya da çenelerinin altında. Korona kıs kıs gülüyor. Siz kaşınıyorsunuz diye. Ne olacak bu böyle ?
İdris PİLAS -Varoş Çocuğu.