Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Şubat '11

 
Kategori
Şiir
 

Bu sabah değerli sözler ektim

Bu sabah değerli sözler ektim
 

Bu sabah değerli sözler ektim

Kapıdağ yarımadasına.

Çocuklar gençler toplasın diye.

Yakında, çok yakında karabulutlar yok olacak.

Yağmurlar yağacak;

şeffaf yağmurlar,

bereketli yağmurlar.

Yeryüzüne düşmeden,

damla damla tutacağım ellerimle;

damla damla vereceğim çiçeğe,

zeytine, çeltiğe.

Burcu burcu kokacak dünyam.

Biliyorum, sarp kayalıklardan geçeceğim,

tehlikeli yollardan,

dehlizlerden...

Biliyorum, kendi ellerinle yaptıkları tanrıları var onların,

Onlara çelme vurup yere düşüreceğim,

Küfredeceğim.

Biliyorum, burcu burcu kokacak dünyam.


23-06-2008

Umut Engin Deniz
 

 
Toplam blog
: 42
: 475
Kayıt tarihi
: 01.12.08
 
 

1967 yılında İstanbul’da dünyaya geldim.Okudum... Büyüdüm... Evlendim... İki çocuğum var. Ve 44 yaşı..