Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Şubat '12

 
Kategori
Güncel
 

Bu sözlerim doğrudan sana Abdullah Öcalan

Bu sözlerim doğrudan sana Abdullah Öcalan
 

Bu seslenişim keşke yerine ulaşsa…                                                         

“SEN DE KATILSAYDIN BİZE

Ne güzel olurdu..
Sen de katılsaydın bize
Yenerdik o zaman bencilliği
Omuz omuza
Paylaşır büyürdük
Dayanışır büyütürdük
Ne güzel olurdu
Sen de katılsaydın bize
İşbirliği yapardık
Sorun çözücü olurduk
Sorunsuz kalırdık güçlenirdik
Güçlü olurduk
Yakın olurduk yakınımıza
Dost eylerdik herkesi birbirimize
Ne güzel olurdu
Sen de katılsaydın bize
İsterdik
Dilerdik
Çalışırdık
Ne güzel olurdu şu dünya

Özür dilemem gerekirse

Kürtlerden Özür dilerdim sıkılmadan
Ölümler dururdu
Barış gelirdi
Şenlenirdi gönüller
Şenlenirdi evler
Şenlenirdi dağ tepe tarla ekin
Bereketlenirdi ürün
Sorma
Yönümüz tevazua bizim
Gözümüz yoktur abartıda bizim
Tevazuuyla eğlenir
Tevazuuyla güleriz
'Neylerse güzel eyler hak' diyenleriz
Tevazu yolu
Hakkın yolu bilenleriz
Ah
Ne güzel olurdu
Sen de katılsaydın bize
Savaşlar dururdu
Barış gelirdi ülkemize
Dururdu şu ölümler
Dururdu şu öldürmeler
‘Bir insan öldüren bütün insanlığı öldürmüş olur’

 Değil mi?
Gel öyleyse sen de katıl bize
Bitsin şu öldürmeler
Bitsin şu ölümler
İşte böyle canlar
Ben sadece bu ölümlerin derdindeyim
Benim dünyam küçük, küçücük
Öldürme olmasın ölüm olmasın bir de
Ben devlet olsam bir bunu hedef seçerim işte

Bir de özür dilemem gerekirse Kürtlerden, özür dilerdim sakınmadan

Barış gelsin yeter
Yeter canları

Yeter”

***

Saygılarımla…

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..