Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Ocak '14

 
Kategori
Gezi - Tatil
 

Bu yaz tatili için önce Antalya, sonra Yunan Adalarını öneriyorum

Bu yaz tatili için önce Antalya, sonra Yunan Adalarını öneriyorum
 

tatil önerilerim


Geçen yaz tatilini Antalya (Kemer, Belek), Bodrum ve Yunan adalarını gezerek geçirdim.  Bu bölgelerde  toplamda 5 farklı otelde 3 er gün kalarak oldukça hareketli ve keyifli tatil geçirdim. Toplamda 15 gün kadar tatil serüvenim oldu. :) Bu serüvende yeni insanlarla tanışma fırsatım oldu. Özellikle yunan adaları Mykonos ve Rodos çok keyif doluydu.

15 günlük tatil serüvenimi gün gün yazmak isterim fakat buraya sığmaz. Bu yüzden kısa kısa gezdiğim bölgeler, oteller ve gece hayatı hakkında tüyolar vermeye çalışacağım. Önce ülkemizden başlayalım.

Antalya Kemer Rixos Sungate otelde 3 gecem çok keyifli geçti. Otel rus ağırlıklıydı. Rixos Sungate 1

Antalya Belekte Rixos Premium otel kesinlikle öneriyorum.  Rixos otellerinin katelisini bilmeyen yoktur. İki bölgede de Rixosları tercih etmemin özel sebebi bu.

Rixos Premium Belek

Antalya'da biraz huzur ve dinlenceden sonra yunan adalarına geçmek için Bodrum'a hareket ettim. Tabi Bodrum'da tatil yapmadan olmaz. Burada 2 gece Royal Asarlık isminde bir otelde kalarak. Yunan adalarını ziyaret edecek gemiyi bekledim. Otel aileler için tavsie ederim. Bekarlar için çok sıkıcı. Şükür ki 2 geceden fazla kalmamışım. (Benim gittiğim sezonda burada boş yer bulabilmiştim.)

Bodrum'un tam karşısında Kos adasına geçerek burada akşam gemisiyle Mykonos adasına geçiş yaptık. Bu ada tam bir eğlence adası. Auro Apartments diye bir pansiyonda kaldım (Oteller dolu ve fiyatlar çok yüksekti.) Pansiyon temiz ve güzeldi. Zaten mykonos adasının  tatil otelleri  amacı eğlence ve gece hayatı. Otel değil. Adanın güzel kumsalları var. Super Paradise beach tavsiye edilir. 
Mykonos Super Paradise Mykonos çoğunluğu farklı ülkelerden, farklı kültürlerden gelen turistlerin harmanladığı bir ada. Gündüzleri yerel halk genellikle uyuyor. Hayat akşam 5 ten (17:00) sonra başlıyor. Super Paradise eğlencenin tam merkezi.

 
Toplam blog
: 24
: 10296
Kayıt tarihi
: 22.09.13
 
 

Turizm ve otelcilik öğrenimi görmekteyim. Bir yandan da borsa, piyasalar ve forex üzerine araştır..