Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Mart '11

 
Kategori
Dünya Kadınlar Günü
 

Bugün...

Bugün...
 

Bugün sebepsizce gelip yanına, sana yavaşça sokulduğumda.
O an içinden gelmese de sarıl bana.
Bugün çok ihtiyacım var senin kollarında olmaya, parmaklarının bana dokunmasına.
Sanki senin bir parçanmışım gibi yaşamaya.

Bugün sessizce gözlerinin içine baktığımda.
Kaçırıp gözlerini benden, susma.
Bir şeyler söyle bana.
O an içinden gelmese de beni sevdiğini fısılda yavaşça kulağıma.
Varsın yalan olsun.
Bugün çok ihtiyacım var senden bunu duymaya.
Senin için değerliymişim gibi yaşamaya.

28 Ekim 2009
Haşim Arıkan

 
Toplam blog
: 110
: 1108
Kayıt tarihi
: 05.02.07
 
 

Kimliksiz bir yazanım aslında... Bazen benim, bazen senim, bazen de herhangi biriyim. Belki d..