Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Ekim '11

 
Kategori
Şiir
 

Bugün, aslında !

Bugün, aslında !
 

Fotoğraf alıntıdır.


Oysa neler ummuştum.
Bugün için!

İçim pır pır,
Kulağım çın çın
Yanına oturmuştum.
bir an da dal, budak olmuştum.
Ve  filiz bile veremeden,
Yer yer kurumuştum.

Aklımda kelimeler, heceler birleşip,
Sürüler halinde,
Cümlelere dönüşürken,
Ağzımı her açtığımda,
Geriye kıvrılan dilim,
Kuruyan damağıma yapışıp,
Acı bir yutkunma sesiyle,
Dönüyordu es... ki hali... ne!..
Ne ? Ne? Ne demiştin ne??
Ben mi unutulmazım,
Sen mi şanssız, bahtsızsın..
İşte bu ilişkiye bir son nokta lazım!
...........
Falan, falan, fa... lan!
Senden sonra, ne mi yapar,
ya da yapmazım?
Kafana takmayınız ulan!...


Berrin Aksu

 
Toplam blog
: 171
: 522
Kayıt tarihi
: 18.12.10
 
 

Üniversite mezunuyum. Dekoratörüm. Yazmayı çok seviyorum. 200 kadar şiirim var. Sinema ve tiyatro..