Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Ağustos '12

 
Kategori
Bayramlar
 

Bugün 30 Ağustos

Biliyorum, okullar açılacak, masraf çok. Evli bekâr herkesin bir derdi var. Kira, taksit, kredi kartı, alış veriş, elektrik, gaz, su, belki nişan, düğün, sünnet, kontör ve de internet. Tatilde paralar suyunu çekti, kimi de gidemediğinden dertli. İhaleler, harçlar, vergiler, maaşlar, ücretler, sigortalar… 34 Yıldır dertten görülmediğinden terörü saymadım amma saymakla bitmez “sırtımızdaki yükler”

Ben dâhil, sırtındaki yüklerden(!) yakınan herkesin ZAFER BAYRAMI KUTLU OLSUN!

Bugün neden bayram? Hangi yıl bugün ne olmuştu, bu hepimize soru/n olsun!
Hani; bizim Seyit Onbaşı sorarsa: -Neden unuttunuz, sırtınızda yük mü vardı? diye, “onun baktığı gibi” gözlerinin içine bakarak verebileceğimiz bir cevabımız olsun!..

 
Toplam blog
: 63
: 945
Kayıt tarihi
: 30.08.12
 
 

Reklam ve Metin Yazarıyım. 1962 Yılında başkentte doğmuşum.  O beni bitiremeden ben O'nu ..