Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Mayıs '11

 
Kategori
Anneler Günü
 

Bugün çocuğu olmayan veya kaybeden veya vefat eden annelerin gününü kutluyorum.

Bugün çocuğu olmayan veya kaybeden veya vefat eden annelerin gününü kutluyorum.
 

GÜL


Genel başlığımda belirttiğim gibi, çocuğunu bir şekilde kaybeden annelerimiz var.. Onların gününü kutlamak adına yazıyorum.. Eşimiz, sevgililerimiz, annelerimiz, kızkardeşlerimiz, bazılarımız kızlarının anneler gününü kutluyor.. Kutlu olsun. 

Dün geceden beri aklımda bu yazıyı yazmak geldiğinden beri, özellikle anne olmayı çok isteyip de olamayan anne adayları kadınlarımız veya kızkardeşlerimizin anneler günü kutlu olsun.. 

HER KADIN ANA DOĞAR.. BU BÖYLE BİLİNSİN.. SİZ EĞER BU DURUMDAYSANIZ, SİZ BUNU YAŞAYANSINIZ.. SİZLERİN ANNELER GÜNÜ KUTLU OLSUN... 

Tabi bir erkek olarak bu duygularınızı bilemem ama yazmak istedim haddim olmayarak.. 

Tüm kadınlarımız özeldir. Değerlidir. Annelerimiz ise kraliçedir.. Her daim ve Dünya döndükçe.. Haklarını asla ödeyemeyiz. 

Blogta yazdığım her yıl bu yazıyı yazdım. Yazmaya devam edeceğim.. Yıllar öncede çocuksuz kadınlarımıza da bu günlerini kutlamak istdim. Bugün biraz daha vurgu yapmak istedim.. 

Son sözümü tekrar vurgulamak adına tekrarlıyarak yazıma son veriyorum. 

HER KADIN ANADIR, ANA DOĞAR.. 

SEVGİ VE SAYGILARIMLA TOPRAK 

 
Toplam blog
: 146
: 842
Kayıt tarihi
: 14.09.08
 
 

Ben ticaretle uğraşan biriyim. Hobilerim arasında felsefe, sinema özellikle türk sineması, spor ö..