Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Nisan '09

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Bugün kalan hayatımın ilk günüydü çünkü !!!!

Bugün kalan hayatımın ilk günüydü çünkü !!!!
 

İki günlük son derece keyifli bir semineri geride bıraktık.

Seminer konumuz " İş hayatında Profesyonellik " idi. Ancak son derece akıllı, donanımlı, anlayışlı ve inanılmaz tatlı eğitmenimiz bizi nerelere götürdü bir bilseniz şaşarsınız.

İki günün her dakikasını müthiş bir keyifle geçirdim desem yeridir. İş arkadaşlarımın farklı yönlerini ve özelliklerini keşfetmemde bana ciddi bir keyif verdi.

Şimdi gelelim nerelere gittik;
Seminer konusu gereği zaten NLP konuları, Müşteri ilişkileri ve günümüz Global Dünyasındaki rekabet ortamı tabiki ana maddelerdi. Ancak kendi kişiliğimiz ile ilgili ve birde hayatımıza dair çıkarımlar yapmamızı sağlayacak öyle maddeler vardı ki beni ciddi anlamda düşündürdü ...

Bunlardan ilki bir soruydu hani o hepimize çocukken sorulan son derece bildik ve tanıdık bir soru;
Büyüyünce ne olmak isterdin ???

Ahhh bunu çocukken sordukları zaman verdiğimiz cevaplar şu anda ne derece uzak geliyor bize !!!

Ben kendi cevaplarımı hatırlıyorum saçları iki yandan örgülü kız " veteriner olmak istiyorum " derdi..

Bu noktada sanırım az biraz seminerden uzaklaştım çok eskilere gittim ne olduğumu düşündüm ve ne olamadığımı !

Ne zaman vazgeçmiştim ben veteriner olmaktan ???

Sanırım lise birdeydim veterinerlik anlayışım o zamana kadar TRT 1 de izlediğim o müthiş hayvanat bahçelerinde ve büyük Doğa Parklarındaki veterinerlerin hani araştırmacılıkla bütünleşmiş iç içe girmiş anlayışıydı...

Sonra annem beni çok iyi hatırlıyorum Türkiye Gerçekleri ile tanıştırmıştı ve bana demişti ki; "sen zannediyor musun öyle bir yerde çalışabilceksin ?
Şanslıysan bir köyde iş bulursun sana özel veteriner kliniği açacak durumumuz da yok !!!! "

Bende Arkeoloji okudum :))))))

Evet çok geçmişe gitmiştim o göz açıp kapayana dek geçen kısa sürede .. derken Slide Show ile bir yazı belirdi büyük perdede;

Bu günkü konumunuzu hayatınızın son beş yılına borçlusunuz. Ve bu günden itibarende gelecek beş yılınızı belirleyeceksiniz; yani bu gün kalan hayatınızın ilk günü !!

Nerde olmak istiyordum ???

Bir an çok uzaklara gittim; şöyle minik bir ev bahçeli, bir köpek yok hatta köpekler. Şehirden az uzak ama şehir nimetlerinede yakın bir yer ... Meslek ??? İş ???? Para ????? Evlilik????

Ne bileyim sanki yanlız ihtiyarlıyacağım kesin ya ; nedense gözümün önünde hep tek kişilik bir atmosfer beliriyor ve nedense öyle ciddi bir iş kadını, ya da çılgın para harcayan bir yanlız kadın görüntüsü değil. Daha ziyade "entellektüel zevkleri ve hayvanları ile bütünleşmiş bir ben" canlanıyor gözümün önünde .

Bu seminer ne yaptı bana ????
Yok canım yine sızlanmıyorum sadece düşündüm ve hala düşünüyorum neden mi??*

Bu gün kalan hayatımın ilk günüydü çünkü !!!!

 
Toplam blog
: 200
: 959
Kayıt tarihi
: 21.04.08
 
 

Ankara Üniversitesi Dil ve Tarih Coğrafya Fakültesi Arkeoloji Bölümü mezunuyum . Maalesef bir tak..