Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Aralık '09

 
Kategori
Şiir
 

Bugün

Bugün
 

yalnızlık


Bugün ellerim küçük
Küçüğüm gel sen de elim ol benim
Kok içime gül gibi
Gül içimde biraz ve ‘ben’ ol

Bugün gözlerim deli
Küçüğüm gel sen de boğul benimle
Sor içine bu yel gibi sabırsızlığını
Kal biraz dinginleşsin her şey
Yan biraz sen de ‘ben’ gibi

Bugün sözlerim acı
Küçüğüm gel sen de içim ol benim
Düş gönlüme çığ gibi
Yaklaştıkça açılsın için
Değdikçe başkalaş
Sürtündükçe yumuşa
Sev biraz sen de en az ‘ben’ kadar

Bugün çok başka ışıklar
Her yan sefil, her yan üryan
Açılmışlıkları başa bela saflıklar var bir yanda
Sevilmişlikleri unutulmuş saçlar düşmüş öte yana
Sen, ben açıktaymışız aç
Sen, ben açmışız açık

02.12.09

 
Toplam blog
: 70
: 412
Kayıt tarihi
: 02.11.09
 
 

Gençliğime kadar İskenderun'daydım, sonra Yıldız Teknik'te İnşaat Mühendisliği okudum fakat o mesleğ..