Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Aralık '21

 
Kategori
Blog yazarları tartışıyor!
 

BUGÜNLER GELECEĞİMİZE Y..

BUGÜNLER GELECEĞİMİZE YANSIYACAK

Evet

Sevgili Türk Soyu

Evet

Evet

 

Şunu

Asla unutmayalım

Devlet yaşamı sonsuzdur

İyi yaklaşımlar

Sağ olsunlar dedirtir

Yanlış yaklaşımlar

Lanet okutur

 

Bunu

Geçmişimizde yaşamış

Bir Ulusuz biz

Özellikle

Son Osmanlı sadrazamı

Damat Ferit Paşa

Kötü örnektir

Bugün hala

Lanetle anılmaktadır

Mustafa Kemal Atatürk

Güzel örnektir

Bugün hala

Nankörlerin dışında

Toplumun geneli tarafından

Rahmetle anılmaktadır

 

İşte

Bu değerlendirme

Bizi doğru yola çıkaracaktır

Bugün olsun

Gelecekte olsun

Yönetenimiz kim olursa olsun

Lanetle değil

Rahmetle

Nefretle değil

Sevgiyle anılmaya bakacaktır

Bakmalıdır

 

Sevgiyle anılmanın yolu

Sevilecek işler yapıp

Halkı mutluluğa erdirip

Halkın sevgisini kazanmaktır

 

Burada

Çok önemli olan bir şey

Samimiyettir

İktidar

Gerçek anlamda samimi olacak

Yaptığı işlerde

Hata çıksa bile

Kasıt aranmayacak iktidarda

 

Ben

Ülkemi çok seven bir öğretmen olarak

Ülkemin

Her konuda

Dört dörtlük yapıya gelmesini

İstiyorum

Asla ve asla

Çürük çarık işler istemiyorum

Her şeyimiz

Çok mükemmel olmalı diyorum

 

Bunu

Samimiyetle isteyen insan

Gerçek anlamda

Türk ülkesini sevendir

 

İlerisini gerisin düşünmeyen de

Asla

Türk Yurdu seven değildir

 

Şurası açık bir gerçektir

Bir insan

Bir işte başarılı oluyorsa

O işi çok seviyor demektir

 

Yarım yamalak yapıyorsa işini

O kimse

O işi sevmiyordur

Yapılacak iş

O kimseyi

O işin başından

Ya

Kendi isteğiyle

Ya da

Zorunlu olarak

Ayırmak

Yerine işi seven getirmek gerekir

 

Bu bağlamda

Sevgili Türkiye

Türkiye’yi sevenlerce yönetilirse

Ben

Zevkten dört köşe olurum

Yönetenin

Partisi kimliği beni düşündürtmez

Kim olursa olsun

Yeter ki

Canımdan çok sevdiğim

Uğruna soyumdan şehit verdiğim

Sevgili ülkem Türkiye

Örnek ülke olacak şekilde yönetilsin

Benim derdim bu

Gerisi boş iş

 

Gelin

Sevgili Türk Soyu

Gelin

Beni dinleyin

Kendiniz kadar

Bu ülkeyi sevin

Güzel Ülke Türkiye’yi yaratın

 

Sağlıklı günler sizinle olsun

 

 

 

 

 

 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..