Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Nisan '12

 
Kategori
Şiir
 

Bunu dilemek zor!

Bunu dilemek zor!
 


Daha çok ta gençsin!
Sen yaşlılığa bile layık değilken
Bu hastalık, bu bırakmışlık neden?
Tüm insancıllığın ve ince davranışların
Tatlı sohbetlerinde mi seni kurtarmaz!
Bu kahrolası yatak...
daha kaç kişiyi yuttu böyle!?
Hangi  gençlerin, hatta hangi çocukların
Güllerini soldurdu.
Ve ben bencilce, sadece seni düşünüyorum,
Tüm kalmışlığımla gerinde!
 “Özer ağbi.... ağbim, babam!
Ne olur gitme!”
Diyemiyorum bile..
Acılarını biliyor, çektiğin acılara
artık yeter diyor
Ve bizi bırakmanı diliyorum!
Bu dünyayı...
Tüm güzellikleri,
denizin çapkınca çırpınışlarını
Sabah kuşlarının güne başlamalarını
Kızın Nazan”ı  ve daha
Pek çok insanı..!
Geride aklın kalacak biliyorum.
Tıpkı bizim umutsuz çırpınışlarımız gibi.
Sende yaşama direniyorsun yiğitçe!
Huzur bulsun yüreğin,
kanat olsun sana tüm sevgilerin.
Ne olur Özer Abi’m!
Artık ,
Git..sene!

Berrin Aksu
17.NİSAN.1996 (07:30 gitmeden yarım saat önce)

 
Toplam blog
: 171
: 522
Kayıt tarihi
: 18.12.10
 
 

Üniversite mezunuyum. Dekoratörüm. Yazmayı çok seviyorum. 200 kadar şiirim var. Sinema ve tiyatro..