- Kategori
- Güncel
Burası Türkiye !

TRAFİK IŞIKLARI
Ülkemizde yine canlar yandı. Sorumluluğu üstlenen olmadığı yazılıyordu heberleri okududuğumda . Şimdi gelişme var mı bilmiyorum .
Üzünüm içim kan ağladı eşim burada sabah haber haberlerinde duyduğuğunu söylediğinde. Kendim haberlerde okumak istedim hemen . Can kaybının giderek artması ve özellikle masum halka yönelik olması üzücü . Terör kime yönelik olursa olsun karşıyım . Sorunların demokratik yollardan çözülmesi en akılcı yöntem değil mi ?
Bugünkü güncemde yazmak istediğim başka bir haberdi . Kırmızı ışıkta geçen araba sürücüsü uyaran çiftin sürücü ve yanındakilerce tartaklanması idi. ŞASIRMADIM ama ÜZÜLDÜM . Yaşadığımız dönemde insanların kuralara uymaz , aldırmaz olması bana göre YÜZKARAMIZ.
Burada yaşıyan çok sayıda Türklerden bazıları kişisel nedenlerle vizesiz. O konuya yorum getirmek istemiyorum . Onların kişisel sorunu , yakalandıklarında yargı önüne çıkacak olanlar ve sonucuna katlanacaklar kendileri . Bazıları yıllarca yaşıyorlarmış sorunsuz . Ama huylu huyundan vazgeçmez ya , kırmızı ışıkta ; yaya ya da sürücü olarak geçerken police durdurulduklarında vize vs sorunları ortaya çıkiyormuş. Can çıkar ama huy çıkmaz derler ya tam örneği .
AB ye gireceğiz diye bir dolu yasal düzenleme hazırlanıyor ama insanlarımız hazırlanmıyor . Hala bencilce davranışlar .
Çocuklarım küçüktü . Eve gelen konuklarımızla dolaşırken kırmızı ışıkta yolu geçmek istediler . Gerekçeleri yol boş gelen giden araba yok . YayAlar için yeşil ışığı beklemek APTALLIK dediler ve geçmeye çalıştılar yolu biz beklerken . Çocuklar " AAAA..KIRMIZI IŞIKTA GEÇİYORLAR. " diye bağrıştı . Her iki tarafı ikna etmek ne zordu . Ama çocuklar onları kınadı , daha ana okulunda idiler .
Annemizi öndeki kamyonu sollamak isteyen otobüs şöforünün bencilce davranışı yüzünden kazada yitirdik . Sürücü yargılanmadı , kaçtı ya da kaçması sağlandı. Bir yakınımız , eğitim görmüş ! , Ankara da Atatürk bulvarında yaya geçidi yerine kısa yoldan karşıya geçmeyi deneyince canını yitirdi . EĞİTİM CEHALETİ ALIYOR BELKİ AMA .......
Yurda gittiğimde yayalar için yeşil ışıkta arabaların hala yola devam etmesine dayanamıyorum . Bazan arabanın üstüne üstüne gitmek geliyor içimden . Yanımda yakınım ya da arkadaşım varsa " Canına mı susadın ? "diyorlar . Ne kadar haklı olduklarını okuduğum haberden sonra anladım .
Ancak bu konuda radikal kararlar alınmasından yanayım . Kurallara uymayanlara uygulanan yaptırımın ağır olması gerektiğini düşünüyorum . CANLAR YANMASIN NE OLUR !!!!
Üzünüm içim kan ağladı eşim burada sabah haber haberlerinde duyduğuğunu söylediğinde. Kendim haberlerde okumak istedim hemen . Can kaybının giderek artması ve özellikle masum halka yönelik olması üzücü . Terör kime yönelik olursa olsun karşıyım . Sorunların demokratik yollardan çözülmesi en akılcı yöntem değil mi ?
Bugünkü güncemde yazmak istediğim başka bir haberdi . Kırmızı ışıkta geçen araba sürücüsü uyaran çiftin sürücü ve yanındakilerce tartaklanması idi. ŞASIRMADIM ama ÜZÜLDÜM . Yaşadığımız dönemde insanların kuralara uymaz , aldırmaz olması bana göre YÜZKARAMIZ.
Burada yaşıyan çok sayıda Türklerden bazıları kişisel nedenlerle vizesiz. O konuya yorum getirmek istemiyorum . Onların kişisel sorunu , yakalandıklarında yargı önüne çıkacak olanlar ve sonucuna katlanacaklar kendileri . Bazıları yıllarca yaşıyorlarmış sorunsuz . Ama huylu huyundan vazgeçmez ya , kırmızı ışıkta ; yaya ya da sürücü olarak geçerken police durdurulduklarında vize vs sorunları ortaya çıkiyormuş. Can çıkar ama huy çıkmaz derler ya tam örneği .
AB ye gireceğiz diye bir dolu yasal düzenleme hazırlanıyor ama insanlarımız hazırlanmıyor . Hala bencilce davranışlar .
Çocuklarım küçüktü . Eve gelen konuklarımızla dolaşırken kırmızı ışıkta yolu geçmek istediler . Gerekçeleri yol boş gelen giden araba yok . YayAlar için yeşil ışığı beklemek APTALLIK dediler ve geçmeye çalıştılar yolu biz beklerken . Çocuklar " AAAA..KIRMIZI IŞIKTA GEÇİYORLAR. " diye bağrıştı . Her iki tarafı ikna etmek ne zordu . Ama çocuklar onları kınadı , daha ana okulunda idiler .
Annemizi öndeki kamyonu sollamak isteyen otobüs şöforünün bencilce davranışı yüzünden kazada yitirdik . Sürücü yargılanmadı , kaçtı ya da kaçması sağlandı. Bir yakınımız , eğitim görmüş ! , Ankara da Atatürk bulvarında yaya geçidi yerine kısa yoldan karşıya geçmeyi deneyince canını yitirdi . EĞİTİM CEHALETİ ALIYOR BELKİ AMA .......
Yurda gittiğimde yayalar için yeşil ışıkta arabaların hala yola devam etmesine dayanamıyorum . Bazan arabanın üstüne üstüne gitmek geliyor içimden . Yanımda yakınım ya da arkadaşım varsa " Canına mı susadın ? "diyorlar . Ne kadar haklı olduklarını okuduğum haberden sonra anladım .
Ancak bu konuda radikal kararlar alınmasından yanayım . Kurallara uymayanlara uygulanan yaptırımın ağır olması gerektiğini düşünüyorum . CANLAR YANMASIN NE OLUR !!!!