Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Mart '21

 
Kategori
Kültür - Sanat
 

Burhan Sırma

Burhan Sırmabıyıkoğlu..

 

“Ben Kalbini değil, Beynimi dinleyen birisiyim...” 

 

İNCİ GİBİ DİZİLMİŞ DOLU DOLU KARİYER... 

 

Sinema, Filmler ve Kamera Arkası, Uluslararası Reklam Yüzü, 

Dünyaca Ünlü Markalar ve Fashion Modellik ve Mankenlik Kariyeri 

Araştırmalarıma göre, Kendisi Sinema tarihinde hep aranan, hep gıptayla bakılan insan olmuş...

Sinema Filmleri olarak ;

“Sokağın Çocukları”, “Karımı Gördünüz Mü?”, “Fetih 1453” gibi yapımlarda rol aldı.

Kısa Film Olarak :  < gündüzü="" olmayan="" gün=""> 

Birçok Sinema ve Dizilerin Kamera Arkasında da çalıştı.

Uluslararası Alanda ve Türkiye de Reklam Filmlerinde oynadı.

Yurtiçi ve Yurtdışındaki En Büyük Firmaların Reklam ve Model Yüzü oldu.

Türkiye’de Hayvanlarla ilgili ve Birçok  Sosyal Projede de gönüllü olarak yer alan öncü sanatçılardan birisi olan, Burhan Sırmabıyıkoğlu,

Trend Academy online adında bir Sanat ACADEMY si kurdu.

Bu okulun aynı zamanda Sahibi ve Eğitmenlerinden.

2021 Şubat Ayında, Çok büyük bir Ödülün Sahibi olmuştur.

2020  Uluslararası En Ünlü Ödülü

INTERNATIONAL CELEBRITY AMBASSADOR 2020

Başarılarla dolu bir Kariyerin,

Sanat sevgisiyle Zirve yapması bize onun ne kadar geniş yelpazede düşünebilen bir Sanatçı olduğunu gösteriyor...

Sanat çalışmalarına tüm hızıyla devam eden,

Sanatçıya sevgilerimi sunuyorum...

 

Teşekkürlerimle...

 

Röportaj Sizlerle... :) 

 

S1- Farzedin, Bir dizi çekiyorsunuz.. Hem yönetmen, hem de yapımcısınız. 

Çektiğiniz dizi için Tarihe imza atacak bir konu lazım..

Bu konu ne olurdu...?

 

Şiddet konusunu ele alırdım.

Her türlü şiddete karşı olan bir senaryo konusu olurdu.. :)

 

 

 

 

S2- Bence Umudu olmayan insan, Kalbi ölmüş bi’ insandır... Sizce kalp nedir? 

Doğaçlama tanımlar mısınız?

 

Kalp, tüm duyguları Farklı olarak algılar.. 

Ben, kalbini değil.. Beynimi dinleyen birisiyim.

Beynim, beni doğru karar verme aşamasında ve seçimlerimde daha iyi yönlendiriyor.. :)

 

 

 

 

 

S3- Günümüzde Basın-Yayın okuyupta hiçbir şey olamayan çok insan var...

1 Cümle ile bu durumu değerlendirir misiniz? :)

 

Bu, her meslek için geçerli bir durum bence..

İnsanın genel yapısı ve karakteriyle ilgili..

 

 

 

 

 

S4- Türkiye ile Yurtdışı ülkeleri asla aynı konumda değil.. Yaşam şartları, maddi kazanç olarak arada uçurum var..

Ya da bize bu şekilde lanse edildi, bilmiyorum.

Yorumunuz nedir?

 

Evet, aynı konumda değil.. 

Yurt dışında şartlar bize göre daha nitelikli ve daha farklı..

Refah seviyesiyle ilgili, 

Bizim de bir gün onları yakalamamızı ve hatta onları geçmemizi canı gönülden diliyorum.

 

 

 

 

 

S5- Bir gazetecinin röportajda asla girmemesi gereken konu size göre nedir? 

Değerlendirir misiniz?

 

Bana göre 2 konu var, Çok net..

Birincisi, Kişinin dini inançları.. 

İkincisi, Kişinin Siyasi görüşleri Konusu.

 

 

 

 

 

S6- “Körle yatan Şaşı kalkar..” cümlesi genelde ihanete uğrayan ya da hata yapan insanlara söylenir... Siz bu cümleyi ne kadar sıklıkla kullanıyorsunuz..? :))

 

 

Ben, hiç kullanmıyorum neredeyse..

Bir insanın şaşı olması için, körle yatması gerekmez.

 

 

 

 

 

S7- Bir günlüğüne Serdar Ortaç’ın yerine geçtiğinizi hayal edin...

Ve bir şarkı besteliyorsunuz.. İlk cümlesi ne olurdu..? :)))))))))

 

YARGILAMA..

 

 

 

 

Ve Son soru...

 

S8- Lüks bir mekanda, Bir akşam yemeği organize ettiğinizi hayal edin... Mekana çağıracağınız ilk müzisyen kim olurdu..? 

Ve neden bu müzisyen..? :)) 

 

Sezen Aksu olurdu, kesinlikle.. 

 

 

 

Röportaj - İHSAN TEKİN. 

 
 
Toplam blog
: 22
: 95
Kayıt tarihi
: 27.02.21
 
 

Röportaj benim hayatım.. Gazetecilik İse Aşık olduğum tek meslek...  Güzel yazılar çok yakında.. İs..