Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Ağustos '18

 
Kategori
Şiir
 

Bürokrat

Hey, pardon!
Her sözüm dinlemiş sizden
izmimi ezberlemişsiniz
Anladınız değil mi
Yakaladınız beni
Hangi vasıfta bilmiyorum
Sanırım şairiniz vasfında
Yoldaş eylemişim sizi bilmeden
Pirdaş eylemişim
Yalanmış yanlışmış
Bilmeden
Şairiniz olmuşum
Nen var nen yok bilmeden
Hey pardon!
Suçluymuşum
Lügatınızda olmayan
Güzellikler sarf etmişim
Meçhul deryanıza
Karışmışım
Pardon!
Garip şair ben
Sizi gelir sanmışım
Yolumda yalnız bırakmaz
Günüme güneş olursun sanmışım
Pardon!
Ben umut bağlamışım
Yarınını bana verirsin sanmışım
Hey!
Kimsin nesin bilmiyorum
Ama şairinim yoldaşınım pirdaşınım gayri
İzmini de bilmem haberin ola
Hangi gömleği giydin görmedim
Ama şiirimsin, yazdım
Kalemime seni fısıldadım
Pardon!
Hey derken duyarın sandım
Ama sen yalnızca dönüp baktın
Pardon, anlarsın sandım
 

 
Toplam blog
: 14
: 142
Kayıt tarihi
: 01.11.17
 
 

TERAKKİ VAR TEKAMÜLE DOĞRU  ..