Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Aralık '21

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Buruk Aşk

BURUK AŞK
 
Anası babası hayırlı bir kısmet bulup evlendirmeden önce
Yolda karşılaşırdık o şirinle
Aramızdaki büyük yaş farkı vardı ama
Söz dinletemezdik aşkımıza
Birbirimizi görünce gözlerimiz kucaklaşırdı hemen
Elimiz ayağımız dolaşırdı
Çünkü o zamanlar çiçeksiz kalmazdı aşk
Yağmayı unutmazdı gönlümüze yağmur
Baş tacıydı sevmek sevilmek…
 
**
Yıllar sonra gene karşılaştık onunla
Bir bebek arabası sürüyordu
Beni görünce bir suçlu gibi önüne baktı
Yüzü kızardı
Söylenecek çok şey vardı ama
Hiçbirini söyleyemedim
O, kaçarken yanımdan hızla
Ben çivilenmiş gibi kalakaldım olduğum yerde
Yürüyemedim
Bir ateş yaktı benliğimi
söndüremedim
 
Toplam blog
: 479
: 62
Kayıt tarihi
: 28.11.17
 
 

Emekli öğretmenim. Yazı ve şiirlerim 50 yıldır gazete ve dergilerde çıkar. 21 kitabım yayınlandı,..