Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Şubat '21

 
Kategori
Hukuk
 

Bütün Düzenler Kötüler İçin

Düşünüyorum da örneğin benim için kanun kural gerekir miydi?

Bütün düzenler kötüler için; ya da bilgisizler cahiller ki bu da giderilebilir.

Haşa Allah bile kötüler ve kötülükler için var.

Sorun şu ki onlar için ama bize de uygulanıyor ve istenenleri zaten yaptığımız için sıkılıyoruz. Çevrenin kitabını yazmışım “Yere çöp atma”

O kanunlar, hapishane, mahkeme, polis, asker hiçbiri bizim için değil.

Kötülerin ve kötülüklerin (bilgisizliğin) ülkeye maliyetini düşünebiliyor musunuz?

“Korkut, fena mı, bak onlar sayesinde mesela demokrasi diye bir şey var”

Kötülere ve kötülüklere tahammül edebilmemiz için, katile kravat takıyorlar ki rahatsız olmayalım. Hem benim içimde var zaten demokrasi, ayrıca yazılı bir demokrasiye gerek yok.

İyilere bir külah dondurma yeter.

Bu düzenlere kötüler sayesinde sahip olmuşuz ne güzel, diyeceğim ama diyemiyorum çünkü kötüleri bağlayan düzen bizi sıkıyor.

Kötülerin daha fazla olduğu fikrine katılmıyorum; kötüler değil kötülükleri fazla.

Düzen eşittir sopa, düzenden rahatsız olmayan yoktur; sal çayıra mevtam kayıra diyorsun ya bizi sal çayıra akşam toplanır geliriz.

Ama neye yarar ki düzen denilen görmeyen zulmün mağduruyuz.

Kaç defa yazdım bizimle ilgisi olmayan düzenlerinizin rahatsız eden baskısını mümkünse bize daha az yansıtın. Mahkemelerinizin etrafını yüksek duvarlarla çevirin biz görmeyelim, katili arka kapıdan sokun!

Bize ne ya!

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..