Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Kasım '13

 
Kategori
İlişkiler
 

BÜYÜK AŞKLARI YIKAN 21 ACI SÖZ

Büyük bir aşk ne oluyor da nefrete dönüşüyor? Birbirine şiirler yazanlar nasıl oluyor da aşık oldukları insana o şiirler yerine zehirli sözler söyleyebiliyor?

Bazen öfkeyle sevdiğimiz insanı öyle kırıyoruz ki kelimelerle ruhunda açtığımız yara asla kapanmıyor.

Ne fedakarlıklar yaparsanız yapın, söylediğiniz sözlere dikkat etmezseniz o yaptığınız fedakarlıkların hiçbir önemi kalmaz.

***

 İŞTE O BÜYÜK AŞKLARI YIKAN ACI SÖZLER

1)Seni sevmekle ne büyük hata yapmışım, aşk olmak kim sen kim,

2)Sen sevgiden ne anlarsın?

3)Ben olmasam sen bir hiçsin,

4)Sen konuşmaktan başka bir şey bilmezsin,

5)Peşimde  o kadar adam vardı geldim de seni buldum,

6)Benim için hiçbir değerin yok,

7)Keşke ailemi dinleseydim de senin peşinden gitmeseydim,

8)Çok konuşuyorsun, seni artık dinlemiyorum. Bir de dinlemesini öğren,

9)Sen ne biçim insansın, hiç değişemeyecek misin?

10)Devamlı yalan söylersin, hep aynı masallar, bırak artık bu yalanları,

11)Bunu daha önce de dinlemiştim, her şeyi tekrar edersin,

12)Sana bir şey öğretemedim, kafan almıyor,

13)Yine her şeyi ağzına gözüne bulaştırdın,

14)Sen hep böylesin,

15)Yazıklar olsun sana verdiğim emeklere, seninle geçen yıllara,    

16)Çok kabasın, nezaketten nasibini alamamışsın, incelik kim sen kim,

17)Geç kaldığına göre hangi kadınlaydın?

18)Yemek yapmasını bir türlü öğrenemedin. Nerede annemin o yemekleri,

19))Hep dağınıksın, ben düzeltiyorum, sen dağıtıyorsun,

20)İnsanda birazcık düşünce olur,

21)Ne var, neden aradın beni, yine ne isteyeceksin?

***

Ben sözcüklerin sihirli olduğuna inananlardanım. Sadece kullanılan sözcüklerin farkında olmak bile aşkları kurtarabilir.

***

Mutluluk ve sağlık dileklerimle…

Cengiz Hortoğlu

hortogludorduncubakis@gmail.com

http://twitter.com/cengizhortoglu

 

 

 

 

 
Toplam blog
: 924
: 4123
Kayıt tarihi
: 20.11.10
 
 

CENGİZ HORTOĞLU Cengiz Hortoğlu Gaziantep'te doğdu. İstanbul Hukuk Fakültesini bitirdi. Serbest a..