Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Haziran '10

 
Kategori
Dostluk
 

Büyükada'da kolbastı!

Büyükada'da kolbastı!
 

izmirlilere oyun öğretiyorum!


Evet; montaj var ama itiraf ediyorum Büyükada’da oynadım!

İlyas Bey’in komplosuna geldim!

Önce Efeler çıkmıştı meydane! Baktım dümdüz pistte durup durup zıplıyorlar, dayanamadım!

“Hanımlar, burada Akdeniz bitki örtüsü makiler yok ki arada bir üzerinden atlıyorsunuz! Dümdüz oyun alanı! Adam gibi

oynayın şu oyunu!”

Birden kolbastı çalmaya başladı!

Tenkitte bulunanın alternatifleri de göstermesi lazımdı! Tek de benim bu yörenin temsilcisi!

Herkes ağzı açık beni seyretti!

“Büyükada Büyükada olalı böyle oyun görmedi Ahmet!”

Sanki teksir edilmişti bu söz! Herkesten duydum!

Feysbuktan tutun da Yutuba kadar tüm paylaşım sitelerinde en çok izlenen video olmaya adayım arkadaşlar!

Sizlerin sayesinde oldu bu!

Dün İzmir Büyükşehir Belediyesinden bir mesaj geldi! Altında Kocaoğlu’nun imzası var!

“Bizim kızlara kolbastıyı öğrettiğinizden dolayı encümenimiz kararıyla size fahri hemşeri beratı vermeyi uygun gördük! ”

Sırada Çanakkale Belediyesi var!

Sonra Ankara!

Memlekete kolbastı öğreteceğim!

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..