Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Ağustos '08

 
Kategori
Güncel
 

By Tatlıses..

By Tatlıses..
 

Bugünkü Vatan gazetesinde İbrahim Tatlıses'le ilgili bir yazı okudum.

"Canlı yayında ağladı" diyor yazının manşetinde..

Allah cenneti mekan etsin, Osman Yağmurdereli'nin vefatına hepimiz üzüldük..
Yağmurdereli ve Tatlıses, birbirlerine yakın arkadaş olduklarını biliyoruz..

Gazete, haberin devamında, kare kare ağlamak ile ilgili görörüntüleri içeren fotografları yayımladı.. Hepsi ağlamaklı, hepsi gözyaşılı..

İbrahim Tatlıses, canlı yayınlarında zaman zaman ağladığını görüyoruz.. Osman Yağmurdereli için döktüğü gözyaşlarınin samimi olduğuna inanıyoruz..

Nekadar profosyonellik de olmuş olsa, insan sevdiğini toprağa verdikten hemen dört-beş saat sonrası canlı performansıyla program yapamamalıydı.

İnsan sevdiğini kaybettiğinde, susar ve konuşamaz hiç..

Sevgili Sibel Can, annesini kaybettiğinde kırk gün sahnelerden uzak matemlerdeydi..

Bu durum, İbrahim Tatlıses'in kendi tercihi olmuştur..

Benim dikkatimi çeken, Vatan gazetesindeki fotograflardır..

Lütfen bir göz atarmısınız..

Fotograf karelerin birinde, sahne dekoru için hazırlanan güllerin renklerine dikkat çekmek istiyorum..

Sarı, kırmızı ve yeşil..!

Eğer ilgililer dikkate alırlarsa, gizli propagandayı içeren, kasıtlı yapılmadığını düşündüğüm o çiçekler kaldırılıp, yerine daha uygun dekorlar içermesini istemekteyiz..

Ben kendi adıma rahatsız olduğumu ifade etmek istiyorum..

Sizlerin mutlaka sözkonusu ettiğim fotografları tıklamanızı istiyorum.. Daha sonra yorumlarınızı beklerim..

Sevgiler

 
Toplam blog
: 2327
: 450
Kayıt tarihi
: 03.07.07
 
 

25.05.1960 doğumlu. Üniversite terk. Müzik, seyahat ve tiyatro sever. Antalya Devlet Tiyatrosu'nd..