Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Ekim '17

 
Kategori
Blog yazarları tartışıyor!
 

Cahildim Siyasetin Vaatlerine Kandım

Cahildim Siyasetin Vaatlerine Kandım
 

Ben bir insanım

İnsan olarak yaratılmışım insanım

Sen bir ağaçsın

Ağaç olarak yaratılmışsın bir ağaçsın

Ben değişmek üzerine programlıyım

Sen değişmemek üzerine programlısın

Değişmeden kalıyorsun yarına

Sen bu konuda rahatsızsın

Ben öyle değilim değişmem gerek

Değişmiyorum bu benim rahatsızlığım

Dünya değişmeyen insanlar yuvası

Benim ülkem desen daha fazlası

Sen bir zeytin ağacısın

Her sene yüklenirsin zeytin danelerini

Gelen dokunur sana seslenmezsin

Dalını belini kırarlar dur demezsin

Kabulüm der durursun öyle

Ben insan öyle mi ya

Varımdan vermeyi hiç istemem

Hele biri almaya kalksa deliririm

Elimden gelen kötülüğü yaparım

Sorup duruyorum kendime

Ben niye böyleyim ya

Ben neden bir meyveli ağaç gibi

Gönülden veren değilim kıyametler koparanım

Sana imrendim zeytin ağacı senin gibi olacağım

Ürünümü vereceğim

İhtiyacı olanın almasına ses etmeyeceğim

Sözüm söz sana

İnsanlık budur aslında anladım bunu sonunda

Görevini yapacaksın üreteceksin

İhtiyacı olanın almasına ses etmeyeceksin

Sen de bir başkasından yararlanacaksın

Ben bir insanım

Ben artık öyle bir insanım ki

Gücüm oranında üreteceğim

İhtiyacım kadar tüketeceğim

Kim üretti bunu demeden hem de

İnsanlık bu

Gücün oranında çalışacaksın

Gereksinim duyduğun kadar tüketeceksin

Ve ağaçların sessizliğinde barış içinde yaşayacaksın

Neşet babanın pişmanlığından ders çıkaracaksın

Bakın şöyle

“Cahildim dünyanın rengine kandım
Hayale aldandım boşuna yandım
Seni ilelebet benimsin sandım
Ölürüm sevdiğim zehirim sensin
Evvelim sen oldun ahirim sensin
Seni ilelebet benimsin sandım
Ölürüm sevdiğim zehirim sensin
Evvelim sen oldun ahirim sensin
Sözüm yok şu benden kırıldığına
Gidip başka dala sarıldığına
Gönlüm inanmıyor ayrıldığına
Gözyaşım sel oldu kahirim sensin
Evvelim sen oldun ahirim sensin
Gönlüm inanmıyor ayrıldığına
Gözyaşım sel oldu kahirim sensin
Evvelim sen oldun ahirim sensin..”

                                  (Neşet Ertaş)



Ben insan da

“Cahildim siyasetin vaadine kandım

Vaatlere aldandım boşuna yandım

Bu dünya ilelebet benim olacak sandım”

Pişmanlığındayım

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..