Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Ocak '14

 
Kategori
Şiir
 

Çaktırmadan..

Çaktırmadan..
 

insanın gözlerini açması, bazen çok acı verici olabilir..


Gözyaşı damlasıydı ıslatan gözlerimi
Kupkuruydum hayata karşı
İçimin yağları ağlıyordu hep
Önceleri, zaman zaman dediğimiz uzun zaman
Sonra ayda bir, on günde, haftada
Günaşırı derken
Ağlamaya başladı içim, uyanık zamanlara orantılı mütemadiyen
Düzeni sektirmeden
"Çaktırmadan ağlamak" koydum hastalığın adını
Gülerken ağlamak
Evet efendim derken ağlamak
İyi günler derken, işerken ağlamak..
..
Kendimden vazgeçerken
Gözümün üstündeki kapaklar düşmanım
Kapandıkça yüreğimi açan, yalancıktan
Uyanayım istiyorum da hayata
Birleştirebileyim yaşamımla
Olmuyor..
Gözünün kaktüsü, içinin dikeni
Bi kapaklarını indiremiyor gözüne
..
Pardon, konu ağlamak değildi dimi
Sonra ağlayamamak, gözyaşı damlasıyla beslenmek de değildi
Hayattan atılmışken, yaşam savaşını vermeye devam etmekti
Hayatla yaşamı apayrı yaşayan insanların dramıydı
Gözyaşı damlası..

 
Toplam blog
: 164
: 380
Kayıt tarihi
: 19.09.08
 
 

"Ne yormak istedim seni. Ne de yormak kendimi. Çok çalıştım Gitmeye de kalmaya da… İkisi de aynı acı..