Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Ağustos '09

 
Kategori
İlişkiler
 

Can kardeşime

Can kardeşime
 

sevginin ve dostluğun adıdır bizi birleştiren cankardeşim


Sensizliğin sancıları gün geçtikçe artmakta( ince kahküllüm)
girdi aramıza bir karakedi
bozdu umarsızca
hata nerde oldu bilemiyorum ama yeter
bu ayrılık çok uzun sürdü
biz kavga bilmez
biz kavga etmezdik
bizim sevgimizde kavga yoktu
biz hiç birbirimize bağırmadık
sesimiz hiç yükselmedi
düşünemedim seni inciteceğini
ama çok uzadı bu ayrılık
çok uzattık
bu kadar kırılacağını bilemezdim
bu kadar acımasız davranacağını tahmin edemezdim
ne olduğunu anlamadım bile
insanlar sorunlardan kaçarakmı çözüyor
yada sorunları halının altına atarakmı çözüyor
kardeşim değilsin desen bu kabul görecek mi dünyada
ben seni cankardeşim seçmişken
günler günleri kovalıyor
telefonumun çalacağı günü bekliyorum
senin yufka yüreğin
bu kadar ayrılığa dayanamaz biliyorum
sabrediyorum
ve senden öğrendim sabretmeyi
sabrediyorum artık
sabırsızın
sabrediyor


 
Toplam blog
: 28
: 684
Kayıt tarihi
: 13.01.09
 
 

İçimden geldiği gibi kendine özgü duygularımın, hislerimin satırlara özgürce yer bulabileceği kimsen..