- Kategori
- Şiir
Can taneme…

Sevgi deyip geçmeyin sakın ola
Sevgi o kadar yüce bir duygudur ki
Çocukken alamadıysanız doya doya
Bütün yaşamınızda hissedersiniz eksikliğini
Belki de hayatınız boyunca peşinden koşarsınız
Yanlışlar da yaparsınız bu uğurda, hatalar da
Bir gün karşınıza biri çıktığında
Ve bu boşluğu doldurduğunda
Yeniden başlarsınız sanki hayata
Çocukluğunuza döner,
Ta kaldığınız yerden başlarsınız yeniden hayata
O insanla birlikte büyümeye başlar,
Onunla yürümeye başlarsınız kader yolunda
Bir aşık da olur sizin için, bir dost da
Onunla hissedersiniz sevginin değerini…
Başka pencerelerden bakmayı da öğrenirsiniz hayata
Her tartışmanın sonunda ille ayrılık olmayacağını da…
Bu şiir;
Her şeyim olan ve hayatımın en büyük boşluğunu doldurmak için
elinden geleni yapmaya çalışan çok sevdiğim eşime…
Sevgiyle kalın…