Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Temmuz '08

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Çanakkale' de yangın

Çanakkale Dardanos' da oturuyorum. Yangın uçaklarının gürültüsünü duyup evimin terasına çıktım. Gördüğüm manzara kaygı vericiydi. Kusköy ile rüzgar sanrtalleri arasında kalan ormanlık alanda dumanların yükseldiğini fark ettim. Kuvvetli rüzgar nedeniyle yangın rüzgar santrallerinin arkasına sıçradı.

Dardanos mevkinde elektrikler kesildi. Yetkilileri aradığımda bana " yangın nedeniyle emniyet açısından elektrikleri kestiklerini " söylediler. Bir süre sonra elektriklerimiz geldi.

Yangın bu sabah saat 10.30 da başladı. Söndürme uçaklarının müdahalesine rağmen , şiddetli poyraz nedeniyle yayılan orman yangını devam ediyor. Yazlık yerleşim birimlerinin de bulunduğu Dardanos ve Güzelyalı halkı, yangının bir an önce kontrol altına alınmasını bekliyor. Çam ağaçlarının bulunduğu ormanların yanması, üzüntü ve kaygı verici. Zaman 30.07.2008 17.10 itibariyle yangın devam etmekte.

 
Toplam blog
: 161
: 735
Kayıt tarihi
: 26.01.08
 
 

1955 yılının, aydınlık Nisan sabahlarından birinde; 22 Nisan sabahı duyulmuş ilk avazlarım… Üsküdar ..