Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Mayıs '13

 
Kategori
Sağlıklı Yaşam
 

Canan Karatay'a bin teşekkür

Canan Karatay'a bin teşekkür
 

www.aliozdemir.net


40 yaşıma değin unlu, şekerli, tuzlu, margarinli, katkı maddeli, hormonlu her şeyi yedim. Pakette sunulan meyve sularını faydalı sanırdım. Kırmızı eti bırakmış, tavuk etine yüklenmiştim.

Canan Karatay, Kenan Demirkol, Yavuz Dizdar, Osman Müftüoğlu, İbrahim Adnan Saraçoğlu vb. gibi sağlıklı yaşam uzmanlarının kitaplarını okuduktan sonra gittiğim yolun facia olduğunu gördüm.

Son 3-4 yıldır zararlı hiç bir maddeye elimi sürmedim. 110 kilodan 90'a geriledim. Her gün 30-60 dakika yürümeye başladım. Tansiyonum, şeker düzeyim, nabızım, uykularım, çalışma tempom düzeldi.

Yemediğim (ya da çok az yediğim) şeyler:

Beyaz ekmek, kek, bisküvi, şeker, reçel, pekmez, helva, fındık ezmesi, fıstık ezmesi, meşrubatlar, meyve suları, pirinç, sucuk, salam, sosis, tavuk ürünleri, pizza, hamburger, sandiviç, poğaça, simit, aşırı şekerli meyveler, çipsler, konserveler, margarin, ayçiçek yağı, mısır yağı, light ürünler, kaşar peyniri, tulum peyniri, paket süt, dondurma...

Yediğim gıdalar:

Tam buğday ekmeği, tereyağı, zeytin yağı, ceviz, fındık, fıstık, badem, zeytin, beyaz peynir, köy tavuğu yumurtası, bıldırcın yumurtası, semiz otu, deniz balığı, dere balığı, yağsız kırmızı et, domates, biber, salatalık, kivi, elma, armut, portakal, mandalina, kuru erik, kayısı, keten tohumu, yoğurt, doğal bal, yeşil çay, bitki çayları, limon, maden suyu, kuru fasulye, nohut, mercimek, bulgur, mantar, havuç, maydanoz, her türlü baharat, taze fasulye, sirke, avokado, çilek, erik...      

Kendimi 10-15 yaş genç hissetmemi sağlayan gerçek uzmanlara şükranlarımı sunuyorum.

Ali Özdemir

Web: www.aliozdemir.net

E-posta: aozdemir53@hotmail.com

KKTC

 
Toplam blog
: 288
: 1733
Kayıt tarihi
: 24.04.11
 
 

Eğitimci - Yazar - Yayıncı. 1968'de doğdu. Marmara Üniversitesi, Teknik Eğitim Fakültesini bitird..