Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Ağustos '16

 
Kategori
Şiir
 

Canımı yakarak

Hayallerim vardı benim

Hiç yaşayamadan içime attığım

Umutsuzca bekleyişim vardı benim

Ama sen hiç gelmeyenimdin

Seninle konuşmadan tanıdım ben seni

Senle aramdaki sessizlikti cümlelerin

Kalbim oldu paramparça

Senin elini başkası tutunca

O gün görmüştüm o resmi

Sonra baktım etrafa anlamsızca

İçimde bir fırtına

Alamadığım nefesim oldun bir anda

Sonra seni bekleyişlerim

Senin için umutlarım

Senin için hayallerim başladı yok olmaya

Yavaş yavaş

Ta ki eski ben bitene kadar

Değiştim sonunda

Yıllarımı öldürdüm içimde

Bir sabah uyandığımda

Zoraki bir son vardı ortada

Sevemem bundan sonra seni eskisi gibi

Çünkü hatamdın

Bir yandan da içimdeki en doğruydun

O zaman öğrendim aşkı

Yanlış kişiyeydi benim aşkım

Seni her zerremle sevdim

Seni her şeyinle sevdim

Ve her şeyinle de unuttum

Canımı yakarak...

 
Toplam blog
: 2
: 68
Kayıt tarihi
: 26.06.16
 
 

Ben son sınıf lise öğrencisiyim.Normalde yazmayı çok seviyorum.Bir gece gördüğüm rüya sonrasında ..