Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Kasım '07

 
Kategori
Ekolojik Yaşam
 

Canlı beslenmeden yaşayamaz

Bu sefer sağlıklı bir vücudun beslenmesini irdelemek istiyorum.

Yaşadığım ve halen direndiğim Akciğer kanseri ne karşı koyarken bende en önemli değişikliğin beslenmede olduğunu gördüm..

Her sabah erkenden kalkıp sıgara ile güne başlarken içitğim nescafe'lerin sayısını unuttum.. Sabah kahvaltı yapmadan aç karnına içtiğim sıgara sayısı evden çıkana kadar bir paketi buluyordu..

Yolda bir poğaça, bir bardak çay.... hade sıgaraya devam..
Ne oldu ise hastalıkla oldu.. Ne yediğimi, ne yiyeceğimi anlamaya başladım.
Her sabah 09:00 da kalkıyorum.. Kuvvetli bir kahvaltı.. muhakkak zeytin ve domates var.

saat 11:00 de bir adet elma
öğlen muhakkak çorba(ev tarhanası başta).. Ispanak, semizotu, biber dolması
Taze meyva ve meyva suları..

Özellikle Havuç suyu..
Balık baş yemeğim... Taze taze, her canım çektiğinde Rumeli Kavağına gidip alıyorum..

Hafta da 1, 5 büyük rakı içerken... Hafta sonu cumartesi ve pazar 3 bardak kırmızı şarap..

Her gün bir saate kadar normal yürüyüş..
Akşamlar muhakkak sebze veya çorba, muhakkak iki çeşit meyva var..
Ağzımın tadı geldi, yaşadığımı anladım.

 
Toplam blog
: 28
: 1274
Kayıt tarihi
: 23.11.07
 
 

Merhaba, 1956 İstanbul/Kuzguncuk doğumluyum. Aslı Tuğçe adında bir kızım, Hülya Nihal adında bir eş..