Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Üzeyir Aydın Cebirin Defteri

http://blog.milliyet.com.tr/cebirindefteri

02 Kasım '10

 
Kategori
Şiir
 

Çay kaşığımsın

Çay kaşığımsın
 

Güneş olup yakanda
Bulut olup akanda
Gözüm olup bakanda
Kulak olup duyanda.

Sorma ne yer ne içer
Seninle doyar geçer
Sensiz suyunu içer
Sevdan içimden geçer.

Düşünebiliyorum
Dokunamıyorum
Algılayabiliyorum
Niye soramıyorum.

Geçti artık kuş uçtu
Kafeste tutmak suçtu
Sevdan seninki boştu
Kayboldu sevdan coştu.

Yaşamak zorundasın
Ama unutamazsın
Yürekten atamazsın
Gönül avutamazsın.

Sen benim sırdaşımsın
Gündüzüm güneşisin
Gece ay ışığısın
Sabah çay kaşığısın.

Bazen dostça sıkarken
Sana gelmek isterken
Sevdan içimi yakarken
Sen benden bıkarken.

Kapıya geldiğinde
Sevdası dileğimde
Yanarken yüreğimde
Güç kalmaz bileğimde.

Cebirin Defteri; 29, Haziran, 2010 ; Altıntaş

 
Toplam blog
: 277
: 175
Kayıt tarihi
: 24.08.10
 
 

Emekli, çalışmayı ve şiir seven birisiyim. Evli, bir kız bir oğlan bir damat bir gelin iki de tor..