Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Ağustos '11

 
Kategori
Şiir
 

Cehennemde yanarcasına

Cehennemde yanarcasına
 

Cehennemde yanarcasına


Sana baktığımda seni unutuyorum
Adımı hayatımı ve geçmişimi siliyorum
Gözlerine bakıyorum saatlerce ve kör olurcasına
Ben sana aşığım kibrit çöpünde değil
Her daim ve her zaman ateşlerde yanarcasına
Durdu dalgalar, sustu vapurlar, yüreğim durgun
Bir gören gözüm kaldı o da sensiz solgun
Ruh candan yorgun, can ruhtan yorgun
Bitmedi günler gelmedi vuslat
Sensiz geceleri aldım koynuma seni sararcasına
Sustum acılar yüreğime sıktıkça kurşunu
Salıverdim beynimi kemiren sevda kuşunu
Belki korktum geçemedim ızdırap yokuşunu
Ama unutamadım ne seni ne de o bakışını
Sisli havalarda çektim seni içime nefes alırcasına
Şimdi yorgun zamanın küskün karıyım
Emret soğuk gecelerde güneşin olayım
Sen sevmesen bile sana canımı vermeye razıyım
Ama diyorsan ki git varlığından rahatsızım
Çekip giderim ateşten kaçarcasına 

 
Toplam blog
: 352
: 3094
Kayıt tarihi
: 02.08.08
 
 

1989’da Aksaray’ın Eskil ilçesinde doğdu. İlköğretimini 2004 yılında Eskil Cumhuriyet İlköğretimi..