Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Eylül '12

 
Kategori
Basketbol
 

Çek bir ‘Çek‘ havası... Türkiye 81 – 58 Çekoslavakya ( 11/09/2012 ) ( Özetin Videosu Dahil … )

Çek bir ‘Çek‘ havası... Türkiye 81 – 58 Çekoslavakya ( 11/09/2012 ) ( Özetin Videosu Dahil … )
 

Türkiye Basketbol Milli Takımımızın maçını izlerken yazı yazmanın en büyük avantajı ve aynı zamanda en büyük dezavantajı, yazının finalinin son ana kadar ne olacağını kestirememek malesef… Yani heyecan son raddede ve keyif alıp başını gidebiliyor, ama aynı zamanda da parkede ölüm kalım savaşı verebiliyoruz…

Bir sonraki paragrafı yani gelişme paragrafını kaleme almadan belirtmeliyim ki maçta son 1 dakika içindeydim yukarıdaki satırları yazarken… Ve hala grup 2. ciliği ellerimizde idi ama elenme seçeneği de gidip gidip geliyordu da aynı zamanda…

İstatistikler bir tarafa ben yine de kafamdaki o soru işaretleri eşliğinde yüreğim ağzımda getirdim maçın sonucunu… Acaba İtalya maçlarındaki aynı senaryo yeniden mi sahneleniyor ve rüyalarımızı kabusa çeviren başka bir skor daha mı geliyor derken, tek kelime ile özetleyeyim : Muhteşem muhteşem muhteşem…

Çığlık çığlığa kutladım harika ötesi zaferimizi… Bütün bunların dışında da grup liderliğini kaçırdığımız için 18 ve 14 sayı önde götürüp yenildiğimiz İtalya maçlarına yandım… Ah ki ah ikisinde de kaçırdık elimizden İtalyanları ve o galibiyetlere bağlı grup birinciliğini…

Gelelim maça… 23 de 19  faul isabeti… Ki benim hatırladığım başka bir gün yok bu kadar isabetli faul kullandığımız… Kenardan gelen oyunculardan 43 sayı ve skor liderimizin yine kenardan gelen oyuncumuz Semih olması …

Asist top kaybı oranı 18 e 9 … Buradan hareketle açıkça söylemeliyim ki takım olma bilincine sahip üst düzey bir takım olmayı hatırladık ve ilk başları saymazsak maç boyunca topun değerini layıkıyla bildiğimiz  bir oyun oynadık…

Hepsini alt alta koyduğumuzda ise Slovenya vizesini kaptık ve Avrupa Şampiyonasında biz de varız dedik… Vatana millete hayırlı uğurlu olsun efendim… İşte o harika ötesi maçın özetini tekrar tekrar izleme imkanı bulabileceğiniz video linki…

Sevgi ve Saygılarımla… Fırat ÖÇAL

Bu da yazı linkim...

 
Toplam blog
: 700
: 694
Kayıt tarihi
: 24.03.11
 
 

Üniversite mezunu, eğitim alanında çalışıyor, yazı çalışmaları yapıyor, hayata ve insana dair cid..