Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Kasım '09

 
Kategori
Deneme
 

Cem Karaca'yı ben öldürdüm

Cem Karaca'yı ben öldürdüm
 

bıktım be...


İTİRAF

- Ne diyorsun kardeşim bana anlat

- Amirim bırak allahisen kırayım dişlerini şu aptalın

- Dur sen çık dışarıda bekle

- Anlat bakayım Cem Karaca’yı ben öldürdüm diye komisere dilekçe vermişsin, dinliyorum ne demek şimdi bu.

İtiraf ediyorum Cem Karaca’yı ben öldürdüm
Herkesler gördü bir şey demedi
Şahidim sensin ve tüm mahalle
Tüm şehir tüm memleket şahit oldu bu ölüme
Tek başıma değildim elbette
Sam Amca, Kenan Paşa ve tüm seyirci kalanlar
Yardım ve yataklık etti
Ben öldürdüm yıllar önce ona dönek diyerek
Dışlayarak ahkâm keserek
Yarım porsiyon aydınlığımızla öldürdük onu
Sende yardım ettin farkında olmadan
Şimdi her dinlediğimde dolan gözlerim vurdu
Kasetlerini almayan ellerimle oydum gözlerini
Anadolu sevgisini anlayamadan
Aptalca sağa kaydı yorumlarıyla öldürdük hep birlikte
Tıpkı Barış Manço’ya yapılan büyük haksızlık gibi
Ama daha acımasız daha insafsız kişilerce
Öldürdük
Eşi benzeri olmayan dünya çapında bir ses
Koca bir insanı öldürmek
Onu ilerlemiş yaşında sağlıksız ortamda çalışmak zorunda bırakmak
Hepimizin suçudur
Hey sen saklanma sakın
Haberinin olmaması ayıbını azaltmaz
Aksine toprağa gömdüğün kafana iki şaplakta sen vur
Suçlusun en az benim kadar
İtiraf et kurtul sende benim gibi
Belki cezamız azalır
Ama ya içimizdeki terazi
Hep yakar
Hep kanatır durur

18.09.09

 
Toplam blog
: 70
: 412
Kayıt tarihi
: 02.11.09
 
 

Gençliğime kadar İskenderun'daydım, sonra Yıldız Teknik'te İnşaat Mühendisliği okudum fakat o mesleğ..