Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Eylül '07

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Cep telefonu

Cep telefonu
 

İki arkadaşımın başına gelmişti geçen gün, biri 150 YTL ile, diğeri 65 YTL ödeyerek kurtulmuştu…

Cep telefonlarından aranarak, yapılan dolandırıcılığın detayını anlatmışlardı bana… Koşuşturmalarım bu aralarda çok, bir hayli yoğunluk var üzerimde, kapattığımız şirketin tasfiye işleriyle uğraşmaktayım… Kafam oldukça karışık bu sıralar… Cep telefonum çalıyor, açıyorum, polis memuru olduğunu söylüyor karşımdaki ses, kafam dolu olmasına rağmen, yem olmuyorum dolandırıcıya, önceden arkadaşlar bilgilendirdiler ya beni. Uygun lisanla verdiğim cevap ve kapanan telefonun sesi…

Dolandırıcılığın bin bir çeşidi var… Yeni yol ise, cep telefonumuzu arayan dolandırıcılar… Emniyetten aradığını hatta yaka numarasını bile söylüyor “hakkınızda hakaret mesajından dolayı şikâyet var” deyip #154’ ü tuşlamanızı istiyorlar. Eğer tuşladıysanız, Bu tuşlama ile uluslar arası görüşmeye açılan telefonunuzdan, aramalar başlıyor, daha sonra telefon sahibine oldukça yüklü faturalar geliyor…

Cep telefonlarından dolandırıcılığın son versiyonu, vatandaşlara # 154’ ü aratmak…

Aman dikkat edin, bu tuzağa düşmeyin. Telefonunuzda tuşlamayı yaptığınızda, dolandırıcılar sizin hattınızı kullanarak “ara beni” hatlarını arayarak, kendilerine haksız kazançlar elde edip, faturayı da # 154 hattını tuşlayan kullanıcı ödemek zorunda kalıyor…

Dikkat... # 154 tuşlamayınız…

 
Toplam blog
: 359
: 4545
Kayıt tarihi
: 05.06.06
 
 

İstanbul Kadıköylüyüm.Yardım seven, sevimli bir insan olduğumu söyler dostlarım... Eşimi, kızımı,..