Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Eylül '18

 
Kategori
Mizah
 

Çeşitli Fıkralar

Çeşitli Fıkralar
 

Hep üzülüp ağlayacak değiliz ya biraz da gülüp sıkıntılarımızı atıp stresten kurtulalım. Sizler için aşağıdaki fıkraları sunuyorum. Yaşamınız gülücüklerle dolsun.

NAHİDE ÇELEBİ

 

ARADAKİ FARK

Öğretmen Ali’ye sordu : “Bana elektrik ile yıldırımın arasındaki farkı söyler misin? ”Söylerim öğretmenim. Elektrik paralı, yıldırım ise parasızdır.”

DONMAYAN SIVI

Öğretmen, Tekin’e sorar: “Oğlum Tekin bari bu soruyu bil bakalım. Bana donmayan bir sıvı söyle bakayım.” Tekin: “Sıcak su öğretmenim.”

KOLAY CEVAP

Öğretmen Ayşe’ye sorar:  “Kızım bugün neden ödevlerini yapmadın?” “Babam seyahate çıktığı için öğretmenim.”

Mezarlık Bekçisi

2 arkadaş kendi aralarında konuşuyorlarmış. Biri diğerine sormuş: “ İş bulabildin mi ?” demiş. Arkadaşı cevap vermiş : “ Elbette buldum. Altımda 1500 kişi çalışıyor demiş.” Arkadaşı da : “Vay canına. Ne işi bu? diye sorunca :”  Arkadaşı: “ Mezarlık bekçisiyim demiş”

KÜRESEL ISINMA

Karadenizli bir dedeye sormuşlar : “Küresel ısınma hakkında ne düşünüyorsunuz ?”

Dede cevap verir:  “Valla evladım hiç bişey sobanın yerini tutmayy.”

KARMAKARIŞIK

Öğretmen, Mahmut’a sordu: “Dünya yuvarlak mıdır oğlum?”  “Hayır öğretmenim.”  “Peki, düz müdür? “ “Hayır öğretmenim.” Öğretmen: “O halde nasıldır?” Mahmut:  “Babam karmakarışık olduğunu söylüyor.”

 

 
Toplam blog
: 1977
: 1045
Kayıt tarihi
: 25.11.08
 
 

Erzurum doğumlu, Ankara'da yaşıyor. D.T.C.F mezunu, emekli lise öğretmeni, evli, 2 çocuklu. "İsya..