Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Ağustos '11

 
Kategori
Ramazan
 

Çeşnicibaşı!

Bu yıl da çeşnicibaşılık görevimi layıkıyla yerine getirmiş olmanın huzuru içindeyim!

Şikayet gelmedi!

Yaş ilerledikçe insanın damak tadı değişiyor biliyorsunuz! Üç beyaza ilgi artıyor!

Üç beyaz derken tuz, şeker ve unu kastettiğimi biliyorsunuz! ( BB.,CC, DD de üç beyaza girer ama onlar eskidi artık!)

Önceki akşam iftardan on dakika kadar önce oturdum sofraya çorba içmeye başladım. Selami uykulu uykulu geldi yanıma oturdu, su içti!

"Ulan dur! "Demeye kalmadı dikti kafaya!

Damat da geldiğinde ezan okunmak üzereydi. O da beni yer görünce kavundan bir dilim aldı attı ağzına. Bu esnada hoca Allahu ekber dedi!

Sehven yenilen içilen şeylerden dolayı oruç bozulmadığından bir sorun yoktu ama kızım iyi bir bozuk attı bana! (hanım sesini çıkaramaz!)

Dün akşam da ilginç bir şey oldu. Kiracımızın çay ocağında komşulara iftar verdim. O ana kadar hiç görmediğimiz biri geldi lokanta sordu!

"Bize misafir ol dayı!" Dedim!

Güzel de dua etti iftardan sonra.

Çayı beklemedi gitti!

Herkes, "Ulan Ahmet, Hızır olmasın bu dayı!" Dediler!

"Direkt Allah'a bağlıyım!" Dedim! "Aracı ile işim olmaz!"

Doğru dedim değil mi!

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..