Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Haziran '11

 
Kategori
Güncel
 

Cevap alamadan seçmek seni…

Cevap alamadan seçmek seni…
 

Cevap alamadan seçtim seni…  

Çünkü çok yakışlı adamdın… Çok delikanlıydın…Çok bizdendin..  

Hem biz aynı bağın gülüydük… Sen bülbülü oldun hep… Tepemizde yedin içtin... 

Ama dut yemiş bülbül oldun sen hep…  

Sordum sordum sordum… Cevap alamadan seçtim seni…  

 

Yaptıklarını unutmadım nankörlük etmedim sana…  

Ama cevap alamadan seçtim seni…  

 

Yollar yaptın tüneller yaptın evler yaptın hastaneler yaptın…  

 

Yolları karayollarının devletin iş makineleri ile yandaşlarına yaptırdın…  

Olsun nankörlük etmem ben sana beraber yürüdük biz o yollarda…  

 

Tüneller yaptın bize…  

İçinden parasını peşin verip geçiyoruz…  

Olsun nankörlük etmem ben sana….  

Tünelin ucunda ışık var sayende gördük o ışığı…  

 

Evler yaptın bize…  

İnşaat ihalelerini yandaşın almış alsın ne olmuş biz bir aileyiz nasılsa…  

O evleri de taksitle sattın bana…. Olsun bedava verecek değilsin ya… Sayende evim oldu benim..  

 

Hastaneler yaptın bana…  

Sıra kuyruk beklemiyorum… İlacımı eczaneden alıyorum… Eskiden kuyruk vardı ama bedavaydı..  

Şimdi katılım payı ödüyorum ilaca muayeneye…  

Olsun nankörlük etmem ben sana… Ne yani hem kuyruk yok hem beleşmi olacaktı…  

 

Evime gaz getirdin en doğalından…Helga dan farkım kalmadı sayende…  

Tık çeviriyorum düğmeyi evim sıcacık…  

Kullansam da kullanmasam da o gazın parasını ödüyorum ben ama… Olsun sen üzülme yeter ki…  

 

Kitaplar verdin çocuklarıma… Hem de bedava… Çok yaşa sen emi…  

O kitapların parasını İMKB den hediye alıyorsun…Olsun… Borsada düdüklenen biz isek kitap da bizimdir… Sen üzülme yeter ki…  

 

Kömür pirinç kanepe koltuk harçlık oyuncak verdin… Bunlarda bedava elimi cebime atmadım… Sen çok yaşa emi…  

 

Yaptıkların ürettiklerin imar ettiklerin bunlardı… Bunları unutmadım…Sana nankörlük etmem…Seçtim zaten seni…  

 

Ama sana sordum sordum söylemedin..Sen cevaplamadın ama olsun sen yakışıklı adamsın seçtim yine seni ben…  

Bir kere daha soracağım ne olur cevapla…Seçtim seni nasılsa…  

 

Bunca yaptığın şeyin içinde parasını kendi cebimden ödemediğim şeyler;  

 

Kömür pirinç kitap kanepe koltuk buzdolabı çamaşır makinesi ve oyuncak….Geri kalan her şeyi parasıyla kullanıyorum….  

 

TÜPRAŞ-PETKİM-İZMİR LİMANI-BUMAŞ-BESLEN-TEKEL-ŞEKER FABRİKALARININ ALAYI… AFYON ANKARA ERZİNCAN ESKİŞEHİR MAKİNE FABRİKALARI-TEDAŞ-YEDİ TANE HİDROELEKTRİK SANTRALI – OTELLER-LİMANLAR-MARİNALAR-MEYBUZ -İGSAŞ -HAVELSAN-DİTAŞ-TAKSAN –GERKONSAN –SEKA –TÜMOSAN – TZD AŞ – SÜMER HOLDİNG – TDİ - ETİ MADENCİLİK-KROM DAN BAKIRA NE VARSA…. –MADENLERİN ALAYI… - TELEKOM – TARLA TAKKA ARSA ORMAN EV BİNA… VE DAHA UZAR GİDER BU LİSTE…  

 

BUNLARI ALANA KUZEY KIBRIS TÜRK CUMHURİYETİ BEDAVA….

 

SANA SORUM ŞUDUR : YAHU BUNLARI SATTIN….

KENDİ YAPTIKLARINI SATSAN BU MİRASI GERİ ALABİLECEKMİSİN?

 

ALAMAYACAKSIN!!!! BİRDE CARİ AÇIĞIMIZ VAR NUR TOPU GİBİ….

BEN SENİ CEVAP ALAMADAN SEÇTİM….  

 

Bunca dede mirasıyla kömür oyuncak buzdolabı kitap alabildim kendime….  

 

Cevap alamadan seçtim de…  

YARIN ÇOCUKLARIMA NE DİYECEĞİM???  

 

İyi sustun…güzel kazandın…hakkındır… tadını çıkar… bizim bağın bülbülü…  

Nasılsa bu soru hiçbir zaman sorulmayacak sana… sorulmadı da…  

USTASIN VESSELAM…USTA…  

 

Özkan KARADUMAN.  

13/06/2011  

 
Toplam blog
: 10
: 697
Kayıt tarihi
: 10.03.11
 
 

İzmir'de yaşıyorum. Çeşitli dergilerde ve haber sitelerinde yazılarım yayınlanmakta. ..