Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Aralık '13

 
Kategori
Siyaset
 

CHP: Civciv gibi Hareket edenler Partisi

CHP: Civciv gibi Hareket edenler Partisi
 

Allah'ım yarabbim, mevlam hüdam, Tanrı'm my God'um,

Şaşkınlığımı beş değişik dilde senin adını anarak belirtsem de
 
Anlamıyorum ben bu adamları,
 
Lütfen söyle bana, 
 
Sorun ben de mi, onlar da mı?
 
Kurultayları olur,
 
Yer gök birbirine karışır,
 
İsrafil sura üfledi de kıyamet kopuyor sanır;
 
Partililerde öyle bir heyecan dalgalanması olur ki,
 
Gören Atatürk mezarından kalktı:
 
'Ordular, ilk hedefiniz Akdeniz'dir,' dedi sanır.
 
Partilerine katılmış saygın bir isim olduğunda dünya onların olur.
 
Günlerce süren reklamlar, bekletilmeler, 'ha şu gün aday olacak, ha bugün,' diye
medyayı, halkı ve partilileri heyecanlandırmalar...
 
Yok mu sizin işiniz gücünüz evladım?
 
Gören Delhi Sultanlığını feth ediyorsunuz sanır,
 
inanan Mehdi partinize katıldı sanır...
 
***
 
Eski CHP'li Mustafa Sarıgül, 8 yıl aradan sonra, CHP'ye katıldı.
 
'Ha katıldı, ha katılacak; ha şu gün, ha bugün' diye meraklatılmalar, bekletilmeler...
 
Epey bir bekletilmeden sonra katılır, bu sefer aday adayı olacak mı olmayacak mı, diye bekletilme süreci başlar.
 
Aday adayı olur olmasına, bu sefer başlar başka bir süreç,
 
'Aday gösterilecek mi, gösterilmeyecek mi,' diye.
 
Eşeğin sudan gelmesi ve dokuz doğurmak ihtimal dahilinde.
 
***
 
Şişli belediye başkanı Mustafa Sarıgül'ün CHP'den İstanbul'dan büyükşehir belediye başkan adayı gösterileceği aylardır bilinen bir şey.
 
Ama partiye katılması bir başka süreci, aday adayı olması bir başka süreci aldı.
 
Şimdi ise aday adayı, aday gösterilme ihtimali de kesin, ama CHP, bir başka merak ve bekletme sürecini yaşatıyor.
 
Mustafa Sarıgül bugün adaylığının kesinleşeceği dolayısıyla, kutlama amaçlı miting havasında bir araya gelir partililerle.
 
2 saat bekler, haber gelmemesi sonucu ayrılır alandan.
 
Aklıma geldikçe gülüyorum.
 
***
 
CHP'ye öneri:
 
BİR: Hiçbir şeyi bu kadar ciddiye alma, dünyayı sen kurtarmayacaksın.
 
İKİ: Bu kadar ağırdan almaktan vazgeç, adam gibi siyaset yap.
 
-Mustafa Yıldırım - 23.12.2013
 
Toplam blog
: 480
: 715
Kayıt tarihi
: 03.11.12
 
 

Konyalıyım. Edebiyat okudum. Amatör yazar ve şairim. ..