Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Şubat '14

 
Kategori
Siyaset
 

CHP'nin Beyoğlu Belediye Başkan adayı Aylin Kotil...

CHP'nin Beyoğlu Belediye Başkan adayı Aylin Kotil...
 

Aylin hanım, hiç de midesi bulanmış gibi görünmüyor...


"...MİDEM BULANIYOR ADINI  DUYDUKÇA"

Bu küçük cümlenin baş tarafı da var; ama önce biraz CHP'nin, -- daha doğrsu Genel Başkan Kılıçdaroğlu'nun -- önümüzdeki yerel seçimlerle ilgi olarak uyguladığı aday seçme stratejisine kısaca değinmek istiyorum...

Bu konuda iki tespitim var...

Biri, AKP lideri Erdoğan'ın, partisini Gülen Cemaati'nin etkisinden kurtarmaya çalıştığı gibi, Kılıçdaroğlu da, partisini Deniz Baykal yanlılarından kurtarmak ve onları parti içinde etkisiz eleman konumuna sokmak istiyor... Bu stratejiye paralel olarak da, Belediye Başkan adaylarını belirlerken  Baykal yanlısı olanları aday göstermiyor; onlara şans vermiyor... Kazanma şansı olsalar  bile...

İkincisi de, İstanbul ilçe belediye başkan adaylarının seçimini Sarıgül'e bırakmış görüntüsüdür...

Konumuz, Beyoğlu Belediye Başkanı adayı Aylin Kotil ile ilgilidir... Aylin Kotil'i  tanıtmaya gerek yok; onu hepimiz tanıyoruz... İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanı adayı Mustafa Sarıgül'ün eski karısı...

Sarıgül ve eski karısı Aylin Kotil aynı cephede...

Bugün(12-02-2014), "yandaş" olarak nitelenen gazetelerin birinde, bir köşe yazarı, Beyoğlu belediyesi başkan adayı Aylin Kotil ile -- Aylin hanımın ikinci kez evlenmesinden önceki bir zamanda -- bir röportaj yapmış. Bu röportajın bir bölümünü de, bugünkü köşe yazısında okuyucuları ile paylaşmış.

Köşe yazarı soruyor; "İkinizde hala bekarsınız. Acaba diyorum, Mustafa Sarıgül ile yeniden bir beraberlik, evlilik söz konusu olabilir mi?"

Aylin Kotil, yanıt veriyor; "Asla! O adamla değil aynı evde aynı havayı solumak, yer yerinden oynasa bile bir saniyeliğine yan yana gelmem! Midem bulanıyor adını duydukça"

Köşe yazarı, şöyle devam ediyor köşe yazısında: "Aylin Kotil, sonunda başardı ve CHP'nin Beyoğlı Belediye Başkan adaylığını kaptı. Bunu nasıl kaptığını çok iyi biliyorum aslında, ama şu anda elimde somut belge olmadığı için yazmayacağım"

Ama, bu bloğun yazarı olarak ben, küçük bir internet araştırması yaparak, Kotil'in bu belediye başkanlığı adaylığını nasıl kaptığını öğrendim... Ama bunun yayınlanmasını, benim bu bloğu yazmama neden olan ilgili köşe yazarına bırakıyorum.

Sarıgül ve Aylin Kotil'in evliliği ve bu evlilik süreci içinde yaşadıkları sorunlar, bizi hiç ilgilendirmez... O sorunların boyutu ne olursa olsun... Ama ne yazık ki, siyaset ve siyasetle gelmesi düşünülen ikbal, hiçbir engel tanımıyor... İnsanların yaşadıkları özel durumlar bir anda ortaya çıkıyor ve örneğin, bir kaset olayı ile, bir siyasi partinin genel başkanları bir  gecede değişebiliyor...

Burada önemli olan, Sarıgül ve eski karısı Aylin Kotil'in aynı cephede yan yana gelmesi ve omuz omuza aynı fotoğraf karesi içinde görüntü vermesidir...

Ve, bu bloğumu şu SONUÇ cümlesi ile sonlandırmak istiyorum...

Ey! siyaset ve ikbal! Sen nelere kadirsin ki, kırk yıllık dostları bir anda birbirinden koparıyorsun ve yine kırk yıllık küskünleri bir anda kucaklaştırıyorsun...

cdenizkent

-------------------------- :

Bloğuma kaynak olarak kullandığım gazetenin ve internetteki haber kaynağının adını, reklam olur nedeniyle vermiyorum... Ama, isteyen okurlar, bu kaynaklara kolayca ulaşabilirler.

 
Toplam blog
: 979
: 1425
Kayıt tarihi
: 11.12.07
 
 

İstanbul doğumluyum. İlk, orta ve lise öğrenimi İstanbul'da tamamladım. İstanbul Üniversitesi'nde..