Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Nisan '11

 
Kategori
Siyaset
 

CHP o tarihi coşkuyu yeniden yakalamanın yollarını bulabilse...

CHP o tarihi coşkuyu yeniden yakalamanın yollarını bulabilse...
 

CHP'LİLERDE O ESKİ TARİHİ COŞKU YOK  

CHP “12 Haziran Seçimlerine” hazırlanıyor. 

Hem de şimdiye kadar yapılan hazırlıklardan daha güzel

Daha halkçı, daha bilimsel, daha gerçekçi

Bu böyle, böyle de… 

CHP’lilerde o eski heyecan, o eski coşku nedense görülmüyor. 

Hatırlarsak 1973- 74 yıllarındaki coşku CHP’lilere dağlara taşlara “Karaoğlan” yazıları yazdırtmıştı! 

Müthiş bir bağlılıkla yer gök “Karaoğlan” resim ve posterleriyle donatılmıştı! 

Toplantı ve mitingler müthiş bir kalabalıkla ve heyecan kasırgası altında yapılıyordu! 

Denilecek ki daha seçim çalışmaları tam olarak başlamadı. 

Bu sav doğru değil

Bu sav “anasını satayım olduğu kadar olur” yaklaşımının bir sonucudur. 

Böyle olmamalı ama! 

Bu sefer parti merkez yönetimince gerçekçi planlamalar yapıldı ve doğru strateji de uygulanıyor

Ama halka beklenen heyecan ve umut nedense aşılanamıyor. 

Şurası bir gerçek ki taban partinin programını güzelce özümsemeli sonra da halka güzel, güzel anlatabilmeli! 

Taban bu çalışmalarda yeterli hevesi göstermeli ki onlara bakıp genel olarak halk da heyecanlanmalı

Gelecek bir CHP iktidarında halk gerçekten “kendi iktidarını” göreceğine inanmalı! 

Ben bunu görüyor ve söylüyorum. 

Şöyle dikkatli bir şekilde bakılınca CHP’nin seçim vaatleri akılcı ve gerçekleştirilebilecek vaatler olarak görünüyor. 

Ben AKP’nin eleştirilerine kulak asmıyorum, bilimsel ve faydacı yaklaşımla

Aile sigortası altından kalkılmayacak bir olay değildir. 

Öyle çok kalemlerden tasarruflar yapılabilir ki bizim devlet hayatımızda inanamazsınız! 

Sadece PKK ile savaşımı önlemek bile onun finansmanını ikiye, üçe katlar gider. 

Maksadım nasıl halledileceğini anlatmak değil elbette

Ama Hamdullah Suphi’nin bir güzel sözü vardır; “Acizlere müthiş gelen, kahramanlara idealdir” diye… 

Ben buna çok inanıyorum. 

Ve isteyen çözümü mutlaka bulur diyorum. 

CHP tabanına daha coşkulu olmaya çağırıyorum. 

CHP seçmeni o eski tarihi coşkuyu yeniden yakalamalı! 

Yani seçimi kazanacağına öncelikle CHP tabanı inanmalı! 

Sonra bunu halka sezdirmeli değil mi? 

Beklenilen dinamizme ulaşılırsa eğer şimdilerde çok kolay görülen AKP seçim zaferi zora döner! 

Bunu iyi bilmek lazım. 

Hani denir ya, "oynanılmamış hiçbir maç kazanılmaz!" diye.. 

İşte böyle.. 

Çoğu zaman favoriler daha çabuk yenilrler

Aklın egemenliğinde güzel günlere… 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..