- Kategori
- Bilim
Ciddi Oyun: Bilimkurgu ve Gelecekbilim

Ciddi oyun, bir bakış açısıyla, bilimkurguyla gelecekbilimin, şu anda veya çok yakın gelecekte veya çok yakın geçmişte etkileşimi ve arayüzü oluşumu demektir.
Önkoyutlar:
Zamansal kaydırma, bir salınım değildir, herhangi bir anda artı epsilon veya eksi epsilon zaman kaydırması, panoramada nitel bir değişim yapacaktır. Sorun, o epsilonları haritalamakta.
Tüm yakın zamanlı gelecekbilimler, birkaç gün içinde geçmişbilim olduğu için, çok yüksek miktarda ve çok uzun zamandır, bu değişim listesi elimizde demektir.
Devam:
Ayrımlar:
Bilimkurgu sanat, gelecekbilim bilim olmakta.
Dolayısıyla, ikisinin birbirine ve bir diğerine geçişimi, sanat-bilim geçişimleri olmakta, her ikisinin arasındakilerle ve diğerleriyle.
Bilimkurgu duygu, gelecekbilim düşünce ve meta-düşünce olmakta.
Dolayısıyla, ikisinin birbirine ve bir diğerine geçişimi, duygu ile düşüncenin birbirine geçişimi olmakta, her ikisinin arasındakilerle ve diğerleriyle.
Ancak, tüm bunlara karşın, 1940-1985 arasında bilimkurgu, her zaman gelecekbilimin önünde oldu. Ne zamanki Glasnost ile global kültürel gevşeme başladı, bilimkurgu da dağılmaya başladı ve dağıldı. Zaten, birbirini tanıyan, bilimkurgucu Asimov ve gelecekbilimci Flechtheim 1940 momentli idi.
Mantıksal kategorik açıdan bakılınca, ikisinin geçişimleri, birinden öğe eksilmeleri ve eklenmeleri ve diğerinde de başka benzeri süreçler demektir.
Yalnızca, bu kaleydoskopik kırınım saçaklarına bakarak da, ikisinin transformlarını (biçim geçişimlerini) izleyebiliriz.
Burada duralım. Nokta. Es.