Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Eylül '10

 
Kategori
Kültür - Sanat
 

Ciddi tartışmalara gebe kalabiliriz..

Ciddi tartışmalara gebe kalabiliriz..
 

Az önce TV8'de, ismini aklımda tutamadığım AB sözcülerden bir yetkili'nin 12 Eylül'de yapılacak Referandumla ilgili yorumu ve öneri içeren haber'i izledim.

AB sözcüsü Türk vatandaşına seslenerek şöyle diyor; "12 Eylül'de mutlaka sandığa gidin, demokratik hakkınızı kullanın. Bu referandum oylaması Türkiye'nin AB sürecine destek katacaktır"..

Ben AB sözcüsünün sözlerini şöyle okuyorum; "Referandum önemli bir oylamadır, Türkiye'in geleceği ile ilgili oylamadır. Oyunuzu "evet" den yana kullanın ve "evet" sonucundan AB yararlansın"..

Anayasa değişikliği paketiyle ilgili içerik hakkında vatandaş yeteri kadar bilgi edinememiş veya bilgilendirilmemiştir. Bu bağlamda referandum'un evet veya hayır sonuçları sonrası bireysel getiri veya götürülerin neler olabileceği pek bilinememekte..

Bu paket'te uzun-ince AB yolumuzla ilgili nelerin kapsadığını de bilemiyoruz..

Referandum'u önemseyen AB sözcüsü'nün açıklamasına bakılırsa 12 Eylül'de yapılacak oylama sonucunda "evet" çıkması durumunda AB'nin Türkiye'ye dayatmaları olabileceği ihtimalleri yüksek görünüyor..

İdam cezası'nın kaldırılması oylamasında AB'nin Türkiye'ye dayatmalarını hepimiz biliyoruz.. 10 gün sonra yapılacak referandum oylaması, idam cezasının kaldırılması oylaması kadar önemli bir oylama olmasa da oylama sonucunda "evet" çıkması durumunda Türkiye'nin Kürt sorunuyla ilgili ciddi tartışmalara gebe kalacağıdır..

Bu tartışmalar sürecinde AB'nin Türkiye'den nemalanacağını söylemek mümkündür..

Bir referandum oylamasını bu kadar dikkate alabilen AB'ye bakar mısınız?

Keşke ucunda nemalanma değil de "önce insan" realitesinde dikkat kesilebilse Türkiye'ye..

Türkiye'nin nereden ve kimler tarafından yönetildiğini çok iyi görüyoruz..

80 öncesi "Bağımsız Türkiye" sloganlarıyla ülke'nin bağımsızlığını isteyen sol görüşlü düşüncelerdeki insanları gözlerim arıyor bugünlerde..

Bakın ülke'yi bağımsızlıktan kurtarmak adına sizler için ne güzel fırsat..

Neredesiniz?

Korkuyor musunuz, yoksa "Bağlandı yollarım kaldım çaresiz oy.." mu?

Hangisi?

Her biriniz küresel ekonomiye katkıda bulunmaya başladığınıza göre "ciddi tartışmalar" da artık sizi ilgilendirmiyordur..

 
Toplam blog
: 2327
: 450
Kayıt tarihi
: 03.07.07
 
 

25.05.1960 doğumlu. Üniversite terk. Müzik, seyahat ve tiyatro sever. Antalya Devlet Tiyatrosu'nd..