Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Şubat '12

 
Kategori
Şiir
 

Çığlık çığlığa /Susuyorum

Çığlık çığlığa /Susuyorum
 

Çığlık çığlığa susuyorum!
Ne kadar çok susuyorsam dilimde,
Öyle çok kalabalığım içimde,
Düşüncelerimde seninle...

Çığlık çığlığa suskunluğum!
Sessizliğe, cümlesizliğe bürünmüş şiirler.
Yarım kalmış dizelerim,
yandıça yüreğim; coşuyor duygularım!

Söndürmek isteyen, hırçın bir deniz gibi dalgalıyım!
Çığlık çığlığa susuyor dilim!
Şiirler gelecek mısraları beklerken,
kalemimden özlemle!

Destanlar yazıyorum,
Suskun çığlıklarımla,
düşüncelerimde!
Kimse duymuyor beni sen bile!...

V.Kayra

 
Toplam blog
: 37
: 240
Kayıt tarihi
: 19.02.12
 
 

Kendimin yöneticisi, hayatımın işletmecisiyim, kiminin bildiğini sandığı, kiminin bilemediği biri..